• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • اشرف حکیمی: رؤیای من بازگشت به رئال است

اشرف حکیمی: رؤیای من بازگشت به رئال است

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، اشرف محصول آکادمی رئال مادرید است و به تیم اول باشگاه نیز رسید. در فصل ۱۷-۲۰۱۶ او با صلاحدید زیدان در مقطع پایانی فصل مورد استفاده قرار گرفت و با رئال حتی فاتح لیگ قهرمانان نیز شد اما در تابستان ۲۰۱۸ او به دورتموند برای دو فصل قرض داده شد.

بعد از اتمام قرارداد قرضی او در تابستان ۲۰۲۰ به رئال برگشت، اما به دلیل پاندمی کرونا و نیاز رئال به پول، با قراردادی ۵۰ میلیون یورویی راهی اینتر شد و یک فصل برای این باشگاه بازی کرد تا اینکه تابستان ۲۰۲۱ به پی‌اس‌جی پیوست. قرارداد اشرف با پاریسی‌ها تا ۲۰۲۶ معتبر است اما ستاره مراکشی یک هدف دیگر در ذهن دارد.

طبق ادعای مارکا، اشرف می‌خواهد راه دوستش امباپه را دنبال کند و یک بار دیگر برای رئال مادرید بازی کند. این در تابستان امسال میسر نخواهد بود و او می‌خواهد تا سال ۲۰۲۵ صبر کند، در تابستانی که تنها یک سال از قرارداد او باقی خواهد ماند.

قرارداد دنی کارواخال با رئال در سال ۲۰۲۵ تمام می‌شود و تمدید با او نیز قطعا صورت خواهد گرفت ولی رئال همواره نیاز به حضور یک مدافع راست دیگر برای رقابت با کارواخال را ضروری می‌داند. اشرف می‌تواند بهترین گزینه برای این مهم باشد. او یا تابستان ۲۰۲۵ با رقمی معقول از پی‌اس‌جی خریده خواهد شد یا تا تابستان ۲۰۲۶ برای جدایی رایگان صبر می‌کند.

رئال می‌خواهد بعد از کارواخال دفاع راستش را به اشرف بسپارد و محصول آکادمی‌اش را بعد از چند سال برگرداند. موفق خواهد شد؟

  چهار آزادکار ایران فینالیست جام رومن دیمیتریف شدند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان