• Home
  • >
  • ایران و جهان
  • >
  • بازداشت و آزادی موقت مسعود طباطبایی، مدیرعامل دیجی‌کالا

بازداشت و آزادی موقت مسعود طباطبایی، مدیرعامل دیجی‌کالا

پیام جوان: در پی انتشار تصاویر جنجالی در وب‌سایت دیجی‌کالا، مسعود طباطبایی، مدیرعامل این شرکت، در روز ۲۲ بهمن توسط دادسرای امنیت بازداشت شد.

حمید محمدی، رئیس هیئت مدیره دیجی‌کالا، در شبکه ایکس (توییتر سابق) خبر بازداشت آقای طباطبایی را منتشر کرد و نوشت که علی‌رغم تلاش‌ها برای رفع سوءتفاهمات، این اتفاق رخ داده است.

چند ساعت بعد، آقای محمدی اعلام کرد که آقای طباطبایی به طور موقت آزاد شده و صبح روز دوشنبه باید به دادسرا مراجعه کند.

هفته گذشته، قوه قضائیه جمهوری اسلامی علیه دیجی‌کالا به دلیل انتشار “تبلیغات و تصاویر توهین‌آمیز” اعلام جرم و برای این شرکت پرونده تشکیل داده بود.

جزئیات تصاویر و تبلیغات مورد اعتراض قوه قضائیه به طور دقیق مشخص نشده است، اما برخی کاربران نزدیک به حکومت با انتشار تصاویری از لیوان‌های سفالی با نام “فاطمه زهرا” و مضامین طنز، مدعی توهین به مقدسات شده بودند.

دیجی‌کالا در تابستان امسال نیز به دلیل انتشار تصاویری از کارمندان زن بدون حجاب اجباری، با پلمپ دو دفتر خود مواجه شده بود که پس از تعهد به رعایت قوانین جمهوری اسلامی، رفع پلمب شد.

دیجی‌کالا به عنوان بزرگترین فروشگاه آنلاین ایران، در زمستان ۱۳۸۵ آغاز به کار کرد و در سال‌های اخیر با چالش‌های مختلفی از جمله فیلترینگ، پلمپ و اعتراضات کارکنان خود روبرو بوده است.

بر اساس گزارش VOA

  دفتر موسیقی بار خود را سبک‌تر می‌کند؟

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان