• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • خط و نشان ژوائو فلیکس برای اتلتیکو

خط و نشان ژوائو فلیکس برای اتلتیکو

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، بارسلونا فردا شب در متروپولیتانو یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل خود را پیش رو دارد. بارسا در رده سوم است و هشت امتیاز با رئال اختلاف دارد که ممکن است امشب و بعد از دیدار رئال برابر اوساسونا این فاصله به ۱۱ نیز برسد.

اتلتیکو نیز در رده چهارم است و جالب اینکه شاید این دو تیم در نیمه نهایی لیگ قهرمانان هم به یکدیگر برخورد کنند. بازی از حیث بازگشت ژوائو فلیکس به متروپولیتانو نیز جذابیت مضاعفی دارد. فلیکس در بازی رفت تک گل پیروزی بخش بارسا را زد و نشان بارسا را بوسید تا خشم هواداران اتلتیکو را بیشتر کند. توجه داشته باشید که او بازیکن قرضی اتلتیکو در بارسلوناست.

ژوائو در آستانه این بازی به شبکه دازن گفت: «مطمئنم که فضایی سخت و دشوار برای ما در ورزشگاه خواهند ساخت و جو علیه من بدتر نیز خواهد بود، ولی من بازیکن حرفه ای هستم و به این چیزها عادت دارم. ترسی ندارم و این فضا انگیزه من برای گلزنی را حتی بیشتر نیز خواهد کرد. من واقعا عاشق چنین بازی‌هایی هستم.»

ژوائو در مورد آینده‌اش گفت: «الان همه تمرکز من روی بارسا و بازی‌های پیش‌رو است و به آینده فکر نمی‌کنم. همه چیز به این بستگی دارد که تا پایان فصل اوضاع چگونه پیش خواهد رفت.»

  رئال مادرید و امید به بازگشت همه مصدومان برای دیدار برابر اتلتیکو

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان