بازگشت Vancouver’s English Bay slide پس از وقفه‌ای سه ساله!

پیام جوان: به گزارش ونکوور ایز آوسوم، خبر خوش برای دوستداران تفریح و هیجان در Vancouver’s English Bay slide! سرسره‌ی مشهور این ساحل که به دلیل همه‌گیری کووید-۱۹ و کمبود نیرو، برای سه سال تعطیل شده بود، به زودی دوباره راه‌اندازی خواهد شد.

هیئت مدیره پارک‌ها و تفریحات ونکوور در ایمیلی به V.I.A. اعلام کرد که هدف آن‌ها بازگشایی سرسره در تابستان امسال، احتمالا تا جولای، است.

با وجود لغو محدودیت‌ها در سال ۲۰۲۲، به دلیل کمبود نیروی کار، بازگشایی سرسره امکان‌پذیر نشد. اما با پیشرفت‌های اخیر در استخدام، هیئت مدیره پارک‌ها امیدوار است که این سرسره محبوب تا سال ۲۰۲۴ دوباره در دسترس عموم قرار گیرد.

با این حال، راه‌اندازی نهایی سرسره به ارزیابی ظرفیت عملیاتی پس از اول جولای بستگی دارد. هیئت مدیره پارک‌ها تأکید می‌کند که در صورت بازگشایی، سرسره فقط در زمان‌هایی که جزر و مد برای استفاده ایمن از آن مناسب باشد، و با پشتیبانی کافی از کارکنان، فعال خواهد بود.

تاریخچه‌ی Vancouver’s English Bay slide به دوران «جو فورتس» (شخصیت شناخته‌شده‌ی ونکوور) بازمی‌گردد. عکس‌ها نشان می‌دهند که نسخه‌ای از آن حداقل به سال ۱۹۱۳ وجود داشته است.

بازگشت این سرسره‌ی خاطره‌انگیز، خبر خوشی برای اهالی ونکوور و گردشگران است و بدون شک شور و نشاط بیشتری به ساحل خلیج انگلیسی خواهد بخشید.

  شتاب ساخت‌وساز مسکن در کانادا با رشد ۱۰ درصدی در ماه می به ۲۶۴ هزار واحد رسید

دیدگاهتان را بنویسید

آرشیو مقالات پیام جوان

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter Payam Javan

همراهان پیام جوان