زن ونکووری در دعوای حقوقی بر سر دود باربیکیو شکست خورد

پیام جوان: به گزارش ونکوور ایز آوسوم، تمارا هیتنر، مستاجر سابق یک واحد مسکونی در ونکوور، در دعوای حقوقی خود علیه انجمن مالکان واحدها (strata) به دلیل مزاحمت یا خطر ناشی از باربیکیو، شکستی قاطع خورد.

خانم هیتنر مدعی شده بود که دود و گرمای ناشی از باربیکیوهای همسایه‌ها باعث آزار و اذیت او شده و او را مجبور به پرداخت هزینه‌های اضافی کرده است. او همچنین ادعا کرده بود که انجمن مالکان واحدها در رسیدگی به شکایات او کوتاهی کرده و با او به دلیل اینکه مستاجر بوده، تبعیض قائل شده است.

با این حال، گارث کمبری، معاون رئیس دادگاه حل اختلاف مدنی بریتیش کلمبیا، در تصمیم خود که در تاریخ ۳۰ می صادر شد، تمام ادعاهای خانم هیتنر را رد کرد.

آقای کمبری در رای خود گفت که هیچ مدرک عینی‌ای وجود ندارد که ادعاهای خانم هیتنر مبنی بر نقض آیین‌نامه مزاحمت انجمن مالکان یا تحقیقات غیرمنطقی انجمن در مورد شکایات او را تأیید کند.

او همچنین گفت که شواهد کافی برای اثبات اینکه دود باربیکیو به طور مکرر و برای مدتی طولانی وارد واحد خانم هیتنر می‌شده و تداخلی قابل توجه و شدید ایجاد می‌کرده، وجود ندارد.

آقای کمبری در مورد ادعای تبعیض خانم هیتنر گفت که انجمن مالکان با او به دلیل اینکه مستاجر بوده رفتار متفاوتی نکرده است. او همچنین گفت که شواهدی مبنی بر اینکه انجمن مالکان معلولیت ادعایی خانم هیتنر را به رسمیت نشناخته یا باعث اخراج او از واحد شده باشد، وجود ندارد.

در نهایت، آقای کمبری شکایت انجمن مالکان واحدها برای جبران هزینه‌های حقوقی را نیز رد کرد.

  نرخ بهره وام مسکن، فشار مالی بر دوش خانه‌داران کانادایی

دیدگاهتان را بنویسید

آرشیو مقالات پیام جوان

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter Payam Javan

همراهان پیام جوان