پیست های اسکی Lake Tahoe در حال آماده سازی برای فصل زمستان

پیام جوان: به نقل از ان بی سی بی اریا، با نزدیک شدن به فصل زمستان، پیست های اسکی واقع در Lake Tahoe نیز در حال آماده سازی برای پذیرایی از اسکی بازان و اسنوبرد سواران هستند.

Palisades Tahoe، یکی از بزرگترین پیست های اسکی در ایالات متحده، قصد دارد تا از تاریخ چهارشنبه ۲۲ نوامبر شروع به فعالیت کند. این پیست با بیش از ۱۴۰۰ هکتار زمین اسکی و بیش از ۲۸۰ مسیر اسکی، یکی از محبوب ترین مقاصد اسکی در جهان است.

Heavenly Ski Resort و Northstar California Resort نیز از تاریخ جمعه ۱۷ نوامبر شروع به فعالیت خواهند کرد. این دو پیست نیز با بیش از ۱۸۰۰ هکتار زمین اسکی و بیش از ۳۰۰ مسیر اسکی، از گزینه های محبوب اسکی بازان هستند.

Kirkwood Mountain Resort، یکی از پیست های اسکی کوهستانی در Lake Tahoe، از تاریخ جمعه یک دسامبر شروع به فعالیت خواهد کرد. این پیست با ارتفاع بیش از ۳۰۰۰ متر، یکی از بهترین پیست ها برای اسکی در برف تازه است.

Sugar Bowl Resort و Sierra At Tahoe نیز به ترتیب از تاریخ های جمعه ۲۴ نوامبر و شنبه ۲ دسامبر شروع به فعالیت خواهند کرد. این دو پیست نیز با بیش از ۱۰۰۰ هکتار زمین اسکی و بیش از ۱۰۰ مسیر اسکی، از گزینه های مناسب برای اسکی بازان همه سطوح هستند.

Mt. Rose Ski Tahoe، نزدیک ترین پیست اسکی به شهر Reno، از تاریخ جمعه ۱۰ نوامبر شروع به فعالیت خواهد کرد. این پیست با ارتفاع بیش از ۲۵۰۰ متر، یکی از پیست های اسکی محبوب در منطقه است.

  ده‌ها زن طی مراسمی در SF شهروندی ایالات متحده را دریافت کردند

Diamond Peak Ski Resort نیز از تاریخ پنجشنبه ۷ دسامبر شروع به فعالیت خواهد کرد. این پیست با ارتفاع بیش از ۲۹۰۰ متر، یکی از پیست های اسکی محبوب برای اسکی بازان حرفه ای است.

Boreal Mountain Resort و Homewood Mountain Resort هنوز تاریخ دقیق بازگشایی خود را اعلام نکرده اند. این دو پیست نیز از گزینه های محبوب اسکی بازان در Lake Tahoe هستند.

در نظر داشته باشید که تاریخ باز شدن این استراحتگاه های اسکی به شرایط آب و هوایی بستگی خواهد داشت. همیشه برای اطمینان بیشتر به وب سایت و صفحه مجازی این پیست های اسکی مراجعه بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان