• Home
  • >
  • اخبار ونکوور
  • >
  • مردی از Greater Victoria  به دلیل درد مزمن ناشی از تصادفات رانندگی ۲٫۹ میلیون دلار دریافت کرد

مردی از Greater Victoria  به دلیل درد مزمن ناشی از تصادفات رانندگی ۲٫۹ میلیون دلار دریافت کرد

پیام جوان: به گزارش ونکوور ایز آوسوم، یک مرد ۳۳ ساله به نام کودی گرانت موئن پس از سه تصادف رانندگی جداگانه که منجر به درد مزمن و ناتوانی او در انجام کارهای فیزیکی شد، ۲٫۹ میلیون دلار غرامت از دادگاه عالی بریتیش کلمبیا دریافت کرد.

موئن در یک دعوای قضایی مدنی ادعا کرد که درد مزمن و مشکلات مالی ناشی از این تصادفات، او را به لحاظ روحی نیز تحت تاثیر قرار داده و منجر به افکار خودکشی و مشکلاتی در زندگی زناشویی او شده است. قاضی نایجل پی. کنت، این حکم را  با استناد به گفته های موئن که نوشته بود: “من کاملاً گم شده ام. نمی دانم در آینده چه چیزی در انتظارم است و چگونه می توانم از پس مخارج زندگی ام برآیم. صادر کرد.

موئن از رانندگان خاطی در این تصادفات شکایت کرده بود. متهمان حاضر در دادگاه تقصیر خود را در هر سه حادثه رانندگی پذیرفتند و اذعان داشتند که به موئن صدمات جدی وارد شده است. هر سه متهم ساکن بریتیش کلمبیا و بیمه شده توسط شرکت بیمه دولتی ICBC هستند. این شرکت یک وکیل برای دفاع از آنها تعیین کرده بود. اختلاف اصلی بین شاکی و متهمان بر سر میزان غرامت مناسب بود. موئن خواهان ۵ میلیون دلار غرامت بود، در حالی که وکیل مدافع متهمان مدعی بود که ۳۸۵۰۰۰ تا ۴۷۵۰۰۰ دلار کافی است.

موئن در ۲۵ سالگی در ۵ مه ۲۰۱۶، پس از توقف توسط یک وسیله نقلیه در لنگفورد، به عقب رفت تا به یک اتوبوس شهری اجازه دهد از او عبور کند، که دچار اولین سانحه رانندگی شد. موئن علیرغم احساس درد در گردن و پایش، به دلیل ناچیز شمردن آن، به بیمارستان مراجعه نکرد. دو روز بعد، در حالی که منتظر خروج از یک پارکینگ بود، توسط یک راننده دانش آموز که دنده عقب می گرفت، به دومین سانحه رانندگی دچار شد. او دوباره احساس درد کرد، اما باز هم آن را جدی نگرفت.

  صدها واحد مسکونی جدید در محل سابق دفتر مرکزی ICBC در شمال ونکوور ساخته خواهد شد

چند روز پس از این تصادف دوم، زمانی که به یک کلینیک مراجعه کرد، به او گفتند که دچار whiplash (آسیب ناشی از تکان خوردن ناگهانی) شده است. او در دو طرف گردن و کمرش احساس درد داشت. موئن درمان تجویز شده را به خاطر نمی آورد و به کار ۶۰ تا ۷۰ ساعته در هفته در شغل خود به عنوان پیمانکار بازسازی ساختمان ادامه داد. موئن بعد از مدتی متوجه شد که جراحاتش بهبود نیافته و در انجام کارهای فیزیکی که قبلاً به راحتی انجام می داد، مانند پتک زدن یا حفر چاه، با مشکل مواجه است. او پس از انجام کار حفاری، دردش تشدید می شد و به دلیل درد، شروع به رد کردن شغل های مختلف کرد. موئن در دادگاه شهادت داد که به مشتریانش در مورد جراحاتش چیزی نگفته است، زیرا نمی خواست آنها فکر کنند که او توانایی انجام کار را ندارد. در ۱۸ دسامبر ۲۰۱۸، موئن در سانحه رانندگی دیگری دچار آسیب دیدگی شد. او که در حال رانندگی بود، به عقب یک وسیله نقلیه دیگر برخورد کرد و بلافاصله در پای چپ خود احساس درد شدیدی کرد. این تصادف علائم جسمی او را به شدت تشدید کرد و سلامت روان او را نیز به شدت تحت تاثیر قرار داد.

موئن در حال حاضر از داروهایی استفاده می کند که “درد را کاهش می دهد و به او کمک می کند تا با آن کنار بیاید” اما این داروها بر حافظه، تمرکز و قدرت تمرکز او نیز تاثیر منفی می گذارند. او به شدت افسرده شده است. وکیل موئن استدلال کرد که موئن تمایل دارد محدودیت های خود را دست کم بگیرد و علیرغم درد ناتوان کننده و افزایش دوز مسکن ها، به کار خود ادامه می دهد. قاضی در حالی که هیچ شکی در صداقت موئن در مورد صدمات جسمی و درد مزمن او نداشت، تأکید کرد که جراحات و ناتوانی او توسط همه کارشناسان پزشکی تأیید شده است.

  کاهش مجدد تورم در ماه می، امید به کاهش نرخ بهره را زنده کرد

دیدگاهتان را بنویسید

آرشیو مقالات پیام جوان

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter Payam Javan

همراهان پیام جوان