آمادگی Cal Fire برای تابستان پر از آتش‌سوزی

پیام جوان: به گزارش ان بی سی بی اریا، آتش‌نشانان Cal Fire عصر دوشنبه موفق شدند آتش‌سوزی سریع‌السیر علفزارها را که در نزدیکی گردنه آلتامونت در جاده پترسون پاس در لیورمور رخ داده بود، مهار کنند. این آتش‌سوزی در وسعت ۱۱۵ هکتاری گسترش یافته بود، اما خوشبختانه هیچ خانه‌ای در خطر نیفتاد.

خطر افزایش آتش‌سوزی در روزهای آینده

با وجود مهار آتش‌سوزی اخیر، مقامات Cal Fire نسبت به افزایش خطر آتش‌سوزی در روزهای آینده هشدار داده‌اند. سسیل جولیت، سخنگوی Cal Fire، گفت: «با گرم شدن هوا و افزایش خشکی علفزارها، احتمال وقوع آتش‌سوزی‌های بیشتر در تپه‌های شیب‌دار منطقه خلیج فارس وجود دارد.»

آتش‌سوزی کورال همچنان در حال گسترش

یکی از آتش‌سوزی‌های فعال در حال حاضر، آتش‌سوزی کورال است که روز شنبه در نزدیکی آزمایشگاه ملی لارنس لیورمور آغاز شد. این آتش‌سوزی تاکنون هزاران هکتار را سوزانده و ساکنان منطقه را مجبور به تخلیه کرده است.

تخریب خانه‌ای در اثر آتش‌سوزی کورال

آتش‌سوزی کورال علاوه بر خسارات گسترده به محیط زیست، باعث از بین رفتن خانه یک خانواده در تریسی نیز شده است. تراویس کاستیس، صاحب این خانه، گفت: «ماموران کلانتری به ما خبر دادند که باید خانه را ترک کنیم. فقط توانستیم سگ‌ها، لاک‌پشت خانگی و مقداری لباس را با خود ببریم.»

آمادگی Cal Fire برای تابستان پر از آتش‌سوزی

Cal Fire با تمام توان در حال آماده‌سازی برای مقابله با خطر افزایش آتش‌سوزی در تابستان پیش رو است. جولیت گفت: «آتش‌نشانان ما از الگوهای آب و هوایی و جهت وزش باد آگاه هستند و به طور کلی می‌دانند در چه ساعاتی از روز احتمال گزارش آتش‌سوزی بیشتر است.»

  IRS به افراد آسیب دیده از طوفان‌های کالیفرنیا تخفیف مالیاتی می‌دهد

Cal Fire به مردم توصیه می‌کند:

  • در صورت مشاهده دود یا آتش‌سوزی، فوراً با Cal Fire تماس بگیرید.
  • از روشن کردن آتش در فضای باز خودداری کنید.
  • مراقب ته سیگار و کبریت‌های روشن باشید.

با رعایت این نکات ساده، می‌توان به کاهش خطر آتش‌سوزی و حفظ جان و مال خود و دیگران کمک کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

آرشیو مقالات پیام جوان

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter Payam Javan

همراهان پیام جوان