جهش نرخ ارز در مرکز مبادله

به گزارش اقتصادنیوز، قیمت دلار مبادله ای امروز دوشنبه ۲۱ فروردین ماه وارد کانال جدید شد.

جهش نرخ ارز در مرکز مبادله
نرخ دلار در این مرکز امروز در محدوده ۴۱ هزار ۴۹۲ تومان به فروش رسید. این قیمت در مقایسه با روز قبل نزدیک به ۵۰۰ تومان افزایش را نشان می دهد.

نرخ یورو اسکناس هم امروز مانند دلار یک کانال صعود را ثبت کرد. آن طور که مرکز مبادله اعلام کرده نرخ یورو امروز وارد کانال ۴۵ هزار تومان شده و بر روی سطح ۴۵ هزار و ۳۶۲ تومان قرار گرفته است. این قیمت در مقایسه با روز قبل ۴۲۰ تومان صعود کرده است.

قیمت درهم امارات نیز همانند دیگر ارزها با رشد قیمت ۲۳۵ تومانی در سطح ۱۱ هزار و ۲۹۸ تومان اعلام شده است.

نرخ حواله دلار دیروز وارد کانال ۳۷ هزار تومان شد و در بازار امروز تا سطح ۳۷ هزار و ۷۲۰تومان بالا رفت. روز گذشته دلار حواله ای در سطح ۳۷ هزار و ۲۷۰ تومان به کار خود پایان داده بود.

یورو حواله نیز امروز به کانال بالاتر رسید و با ۴۱ هزار و ۲۳۸ تومان به فروش رسید. نرخ یورو حواله امروز ۴۱ هزار و ۲۳۸ تومان بود. قیمت درهم حواله نیز ۱۰ هزار و ۲۷۱ تومان اعلام شده است.

دلار توافقی ارزان شد
قیمت دلار امروز دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ به صورت توافقی در سایت کانون صرافان ایرانیان به طور میانگین حدود ۴۳ هزار اعلام شده است.این قیمت درمقایسه با عصر دیروز تقریبا ۳۳۳ تومان پایین تر است.

تداوم کاهش نرخ یورو توافقی
در همین سایت قیمت یورو توافقی ۳۳۳ تومان پایین آمد و در محدوده ۴۷ هزار تومان به فروش رسید.روز گذشته نرخ یورو در سایت مذکور روز گذشته هم ۱۷۰ تومان کاهش را ثبت کرده بود.

  بازار ارز در روز دوشنبه 9 آبان ماه آرایش صعودی به خود گرفت

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان