• Home
  • >
  • اخبار ونکوور
  • >
  • مجازات‌های سخت‌تر برای شکارچیان و آلوده‌کنندگان حیات وحش در بریتیش کلمبیا

مجازات‌های سخت‌تر برای شکارچیان و آلوده‌کنندگان حیات وحش در بریتیش کلمبیا

پیام جوان: به گزارش سیتی نیوز، دولت بریتیش کلمبیا در حال اعمال مجازات‌های سخت‌تری برای شکارچیان غیرمجاز و آلوده‌کنندگانی است که به حیات وحش آسیب می‌رسانند.

بر اساس قانون جدید حیات وحش، جریمه‌ها برای حدود ۲۰۰ تخلف از ۱۸ جون افزایش می‌یابد. این جریمه‌ها “بهتر از ماهیت جدی این جرائم و اهمیت حیات وحش برای همه ساکنان بریتیش کلمبیا” منعکس کننده هستند.

بالاترین جریمه جدید، ۱۴۹۵ دلار، برای متخلفانی است که در فصل بسته شکار به شکار حیوانات بزرگ می‌پردازند، حیوانات بزرگ را به طور غیرقانونی در اختیار دارند، یا گونه‌های در معرض خطر یا انقراض را به طور غیرقانونی در اختیار دارند. همچنین این جریمه برای سایر جرائم جدی تحت قانون حیات وحش و مقررات آن اعمال می‌شود.

وزارت حفاظت از منابع آب، زمین و منابع می‌گوید که جریمه‌ها برای تخلفاتی مانند استفاده از وسایل نقلیه موتوری در مناطق ممنوعه و آسیب به زیستگاه حیات وحش نیز افزایش می‌یابد.

این تغییرات با حمایت ذینفعان در سراسر بخش منابع طبیعی، از جمله شکارچیان، ماهیگیران، طرفداران حفاظت از محیط زیست، راهنمایان، تله‌گذاران و همچنین بسیاری از ملل اول که خواهان مجازات‌های سخت‌تر برای متخلفان هستند، انجام می‌شود.

در سال ۲۰۲۳، بیش از ۱۰۰۰ فقره قبض جریمه برای تخلفات مختلف قانون حیات وحش صادر شد که منجر به جریمه‌ای بیش از ۲۰۰,۰۰۰ دلار شد.

این تغییرات بخشی از بازنگری قانون حیات وحش است که از سال ۲۰۲۲ آغاز شده و انتظار می‌رود تا سال ۲۰۲۶ ادامه یابد.

  کاهش مجدد تورم در ماه می، امید به کاهش نرخ بهره را زنده کرد

دیدگاهتان را بنویسید

آرشیو مقالات پیام جوان

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter Payam Javan

همراهان پیام جوان