• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • مقامات بهداشتی شهرستان کنترا کوستا: فقط برای موارد اضطراری ۹۱۱ را شماره گیری کنید

مقامات بهداشتی شهرستان کنترا کوستا: فقط برای موارد اضطراری ۹۱۱ را شماره گیری کنید

پیام جوان: به گزارش کرون ۴، مقامات بهداشتی شهرستان کنترا کوستا از ساکنان می‌خواهند که فقط برای موارد اضطراری با شماره ۹۱۱ تماس بگیرند.

وزارت بهداشت عمومی گفت که افزایش سریع بیماری‌های تنفسی منجر به تماس‌های اضطراری بیش از حد برای موارد غیر اورژانسی می‌شود که سیستم بهداشتی را که قبلاً تحت فشار قرار گرفته است، گره می‌زند. مردم باید بدانند بیمارانی که با آمبولانس به بیمارستان منتقل می‌شوند به طور خودکار نسبت به افرادی که از درب ورودی عبور می کنند اولویت ندارند.

استیو هیل، منطقه حفاظت از آتش شهرستان کنترا کاستا می‌گوید تماس شما با ۹۱۱ ممکن است به طور قابل توجهی سرعت امدادگران را از پاسخگویی به شرایط مرگ یا زندگی کند کند.

ما نمی خواهیم کسی را از تماس با ۹۱۱ در شرایط اضطراری پزشکی منصرف کنیم. اما ما از آنها می خواهیم که در نظر بگیرند که آیا روش های جایگزین دیگری برای جستجوی درمان ممکن است مناسب تر باشد یا خیر. این می تواند به معنای تماس با پزشک مراقبت های اولیه، یک پرستار یا مراجعه حضوری به یک مرکز مراقبت های فوری باشد.

دکتر سنای کیدان، مدیر EMS گفت: “ما شاهد تلاقی و همگرایی عوامل متعددی هستیم که برخلاف گذشته منابع ما را تحت فشار قرار می دهند.” وی گفت: افزایش موارد ویروسی تنفسی نظام سلامت را به ستوه آورده است.

در این زمان در سال گذشته، سه تا چهار درصد از تماس‌های ۹۱۱ مربوط به علائم سرماخوردگی و آنفولانزا بود اما امسال آنها نزدیک به ۲۰ درصد از تماس ها را تشکیل می دهند.

دکتر کیدان گفت ۹۱۱ باید فقط برای موارد اضطراری استفاده شود. “اگر کسی احساس می کند که ممکن است دچار حمله قلبی شود، درد شدید قفسه سینه، علائم سکته مغزی، گیجی، ضعف قابل توجه یا سرگیجه را تجربه کند که نتواند به تنهایی یا با حداقل کمک به بیمارستان برسد، باید از این شماره استفاده کند.

  این شهرهای کالیفرنیا، برای زندگی مقرون به صرفه نیستند!

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان