• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • کیلیان امباپه و دستمزد ۶۳۰ میلیون یورویی تا سال ۲۰۲۵

کیلیان امباپه و دستمزد ۶۳۰ میلیون یورویی تا سال ۲۰۲۵

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، امروز لوپاریزین، روزنامه چاپ پاریس، جزئیاتی از قرارداد جدید کیلیان امباپه را منتشر کرد و بر این اساس او تا پایان مدت قراردادش(سال ۲۰۲۵) و با احتساب دستمزد و پاداش ها، ۶۳۰ میلیون یورو دریافتی خواهد داشت و از این حیث شماره یک دنیاست. لوپاریزین همچنین دریافتی نیمار و لیونل مسی را نیز منتشر کرد و بر این اساس لیونل مسی پس از امباپه در رتبه دوم قرار دارد و نیمار هم سوم است.

طبق این گزارش، لیونل مسی که تا جولای ۲۰۲۳ با پی اس جی قرارداد دارد، سالانه ۴۱ میلیون یورو خالص دستمزد می گیرد. همچنین به مسی پاداشی برای امضای قرارداد نیز تعلق گرفته که البته به ۱۸۰ میلیون یورو پاداش وفاداری امباپه نمی رسد. همچنین مالیاتی که به دریافتی مسی تعلق می گیرد نیز متفاوت با نیمار و امباپه است. اگر این دو بازیکن ۴۹ درصد دریافتی‌شان به اداره مالیات فرانسه تعلق می گیرد، تنها ۳۰ درصد دریافتی مسی مشمول مالیات می شود و دلیل آن هم این است که مسی هنوز اقامت فرانسه ندارد.

نیمار نیز که همچنان با انتقال ۲۲۲ میلیون یورویی اش در سال ۲۰۱۷ از بارسا به پی اس جی رکورددار نقل و انتقالات دنیاست، سالانه ۳۶ میلیون یورو خالص دستمزد می گیرد. او اخیرا قراردادش را تا ۲۰۲۷ تمدید کرد و گفته می شود مبلغی ناچیز از دستمزد او نیز کسر شده است.

  ستاره تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز از رکورد کوبی برایانت فقید در روز کریسمس گذشت

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان