دنده معکوس دلار در بازار متشکل

پیام جوان: به گزارش اقتصادنیوز، قیمت دلار در بازار متشکل روز گذشته آرایش صعودی به خود گرفت و وارد کانال ۲۹ هزار تومان شد. نرخ دلار متشکل در واپسین ساعات معاملات نقدی با بیش از ۵۵۰ تومان افزایش به نیمه کانال ۲۹ هزار تومان رسید.

دلار متشکل دنده معکوس زد
در بازار امروز دلار متشکل دنده معکوس زد و تمام مسیر صعودی روز گذشته را برگشت. نرخ دلار امروز کانال ۲۹ هزار تومان را از دست داد و با ۲۸ هزار و ۹۱۰ تومان بود. این قیمت نسبت به دو روز قبل ثابت بود.

قیمت دلار صرافی اعلام نشد
صرافی ملی هم که تابلو صرافی ها را دنبال می کند تا زمان نوشتن این گزارش قیمت جدید دلار را اعلام نکرده است. این در حالی است که در روزهای گذشته سایت صرافی ملی از ساعت ۱۰ صبح به بعد قیمت خرید و فروش دلار را اعلام می کرد.

روز گذشته قیمت خرید دلار در صرافی ملی ۲۸ هزار و ۸۲۱ تومان(بیست و هشت هزار و هشتصد و بیست و یک تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا ۲۹ هزار و ۱۱۱ تومان (بیست و نه هزارو صد و یازده تومان) اعلام شد.

قیمت دلار توافقی چقدر شد؟
در آغاز به کار فعالیت بازار توافقی ارز امروز چهارشنبه ۱۸ آبان ، قیمت خرید دلار توافقی ۳۴ هزار و ۲۰۰ تومان و قیمت فروش دلار توافقی ۳۴ هزار و ۵۳۷ تومان بوده است.

طبق اعلام بانک مرکزی فروش ارز توافقی در شعب منتخب بانک‌های ملی ایران، ملت، تجارت و صادرات ایران صرافی‌های عضو بازار متشکل ارزی برای اشخاص حقیقی بالای ۱۸ سال با ارائه کارت ملی نیز فراهم شده است. متقاضیان ارز حداکثر ۲ هزار یورو می‌توانند به‌صورت آن‌لاین یا حضوری از صرافی‌ها و شعب منتخب بانک‌های عامل خرید کنند.

  همتی: قیمت دلار به ۱۵ هزار تومان می‌رسد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان