• Home
  • >
  • اخبار ونکوور
  • >
  • پرستار ابوتسفورد به دلیل تقلب و سرقت زمان، چهار ماه از کار تعلیق شد

پرستار ابوتسفورد به دلیل تقلب و سرقت زمان، چهار ماه از کار تعلیق شد

پیام جوان: به گزارش ونکوور ایز آوسوم،

هیئت مدیره پرستاران و ماماهای بریتیش کلمبیا (BCCNM) جاستون دهلیوال، پرستار، را به دلیل تقلب و سرقت زمان، به مدت چهار ماه از کار تعلیق کرد.

طبق اطلاعیه عمومی صادر شده توسط BCCNM در تاریخ ۲۸ می، آقای دهلیوال بین مارس و جولای ۲۰۲۳ مرتکب تخلفاتی در محل کار خود شده است.

در این اطلاعیه آمده است: “به طور خاص، فرد مذکور برای حدود ۴۷ شیفت تمام وقت که برای آنها مبلغ تقریبی ۲۰۵۰۰ دلار دریافت کرده است، سرقت زمان انجام داده است، در حالی که در آن شیفت ها کار نکرده است.”

BCCNM اعلام کرد که آقای دهلیوال به طور داوطلبانه با محدودیت‌هایی در کار خود موافقت کرده است، از جمله تعلیق چهار ماهه و گذراندن دوره‌های اصلاحی در زمینه‌های مرتبط با حرفه‌ای‌گری. او همچنین موظف به گذراندن یک دوره جامع اخلاق حرفه‌ای خواهد بود.

این توافقنامه به مدت ۲٫۵ سال از زمان شروع مجدد فعالیت پرستاری آقای دهلیوال معتبر خواهد بود.

BCCNM یکی از ۱۸ نهاد نظارتی است که طبق قانون مشاغل بهداشتی، مجاز به تنظیم مشاغل بهداشتی در بریتیش کلمبیا است. این نهاد بر فعالیت چهار حرفه مجزا از جمله پرستاری، پرستاری عملی، پرستاری روانپزشکی و مامایی نظارت می‌کند.

قوانین مشابه در سایر حوزه‌های خودتنظیم مانند مشاغل حقوقی و سردفتری نیز به شهروندان اجازه می‌دهد تا به دلایل منافع عمومی از تخلفات صورت گرفته در این حوزه‌ها مطلع شوند.

BCCNM گفت: “کمیته تحقیق اطمینان دارد که این شروط از عموم مردم محافظت خواهد کرد و از تکرار چنین تخلفاتی جلوگیری می‌کند.”

  سه کوهنورد در پارک استانی گاریبالدی مفقود شدند!

دیدگاهتان را بنویسید

آرشیو مقالات پیام جوان

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter Payam Javan

همراهان پیام جوان