• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • دروازه بان سابق تیم ملی آرژانتین: مسی تا اینجای جام جهانی بهترین بوده

دروازه بان سابق تیم ملی آرژانتین: مسی تا اینجای جام جهانی بهترین بوده

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، جام جهانی ۲۰۲۲ به پایان خود نزدیک می شود و تنها چهار بازی دیگر باقیمانده است. سه شنبه و چهارشنبه چهره فینالیست ها مشخص می شود و باید دید در نهایت چه تیمی جام را بالای سر خواهد برد. آرژانتین، کرواسی، مراکش و فرانسه تیم های راه یافته به نیمه نهایی هستند. نری پومپیدو، گلر سابق آرژانتین، معتقد است سطح این جام جهانی نسبت به دوره های قبل پایین تر است.

او به اِل دیا گفت:«از نظر من جام جهانی قطر کیفیت جام های قبل را ندارد و ناامیدکننده بوده است. بسیاری از تیم ها به مالکیت توپ اهمیت بیشتری می دهند تا خلق موقعیت و این فوتبال را نابود می کند. مقصر پپ گواردیولا نیست بلکه مربیانی هستند که سعی در تقلید از او داشته اند. اسپانیا را برابر مراکش دیدید؟ ۷۵ درصد مالکیت توپ را داشتند بدون اینکه حتی پنج موقعیت گلزنی خلق کنند. خیلی از تیم های دیگر نیز سعی کرده اند مثل اسپانیا بازی کنند در حالی که فوتبال با خلق موقعیت جذاب می شود نه با پاسکاری و حفظ توپ مداوم.»

پومپیدو ادامه داد:«خوشحالم که آرژانتین به سبکی دیگر بازی می کند. اسکالونی اگر نیاز باشد مدافعان را هم به جلو می فرستد تا گل بزنند و ترسی از ارسال پاس های بلند و استفاده از ضدحملات ندارد. هر چهار تیم نیمه نهایی مستحق حضور در این مرحله هستند و فوتبالی بهتر از دیگر تیم ها بازی کرده اند.»

پومپیدو در مورد بهترین بازیکن رقابت ها گفت:«مسی بدون تردید بهترین بازیکن جام جهانی بوده است. او مثل همیشه شخصیت رهبری خودش را نشان داده و در سطحی خارق العاده بازی کرده است. برخی می گویند مسی حالا باشخصیت‌تر از قبل بازی می کند ولی من مخالفم. مسی همیشه همین بازیکن بود ولی حالا هم تیمی هایش کیفیت بالاتری دارند.»

  یک روزنامه پرتغالی اعلام کرد ژوزه مواریس در آستانه بازگشت به مربیگری با تیم استقلال است

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان