• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • استقبال ژابی از ایده رفتن به لیگ برتر انگلیس و مربیگری در آنجا

استقبال ژابی از ایده رفتن به لیگ برتر انگلیس و مربیگری در آنجا

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، ژابی آلونسو پس از موفقیت‌های چشمگیرش در بایر لورکوزن و هدایت این تیم به سمت قهرمانی در بوندسلیگا آلمان (برای اولین بار در تاریخ خود)، تبدیل به هدف بزرگترین باشگاه‌های اروپا در فصل آینده شده است.

درست زمانی که بایرن مونیخ، لیورپول و بارسلونا به دنبال مربی در فصل آینده هستند، آلونسو اخیرا اعلام کرد که برای فصل جدید در بای آرنا ادامه خواهد داد و درها را به طور موقت به روی همه بست.

ژابی آلونسو دیروز در نشست خبری بازی با وستهم در یک چهارم نهایی لیگ اروپا، برای پاسخ به سوالی در مورد امکان مربیگری در لیگ برتر انگلیس گفت: «هیچ کس هرگز نمی‌داند در آینده چه خواهد شد. من اکنون چیزی برای فکر کردن دارم، اما هنوز جوان هستم و مربیگری در لیگ برتر ایده همواره خوبی است.»

ژابی افزود: «من به طور مرتب با مربیانی که در لیگ برتر انگلیس کار می‌کنند صحبت می‌کنم و آنها سختی کار در لیگ برتر را به من گفته‌اند و خودم نیز می‌دانم شرایط در آنجا چگونه است. این یک لیگ بسیار هیجان انگیز است، با برخی از بهترین بازیکنان، مربیان و باشگاه‌های بزرگ، که یکی از آنها وستهم است.»

این سخنان نور امیدی برای مدیران لیورپول حداقل برای آینده بود. ژابی آلونسو بازیکن سابق این تیم از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۹ بود و با قرمزها قهرمان لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۰۵ شد. او اولین هدف مدیران برای هدایت لیورپول در آینده به حساب می‌آید.

شایان ذکر است که اخیراً گزارش‌ها تایید کردند که مدیران لیورپول با روبن آموریم، سرمربی پرتغالی، به توافق رسیده‌اند تا فصل آینده این تیم را هدایت کند.

  واکنش تند پدر آنسو فاتی، ستاره جوان بارسلونا به نیمکت‌نشینی پسرش

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان