• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • جنجال بر سر تغییر نام فرودگاه بین المللی اوکلند؛ هیئت مدیره بندر اوکلند در مورد تغییر نام فرودگاه رای می دهد

جنجال بر سر تغییر نام فرودگاه بین المللی اوکلند؛ هیئت مدیره بندر اوکلند در مورد تغییر نام فرودگاه رای می دهد

پیام جوان: به گزارش ان بی سی بی اریا، روز پنجشنبه، مسئولین اداره بنادر اوکلند در مورد طرحی بحث برانگیز برای تغییر نام فرودگاه بین المللی اوکلند به “فرودگاه بین المللی خلیج سانفرانسیسکو اوکلند” رای گیری خواهند کرد.

این طرح با مخالفت شدید مقامات و ساکنان سانفرانسیسکو روبرو شده است. آنها معتقدند که این نام جدید نه تنها علامت تجاری فرودگاه بین المللی سانفرانسیسکو (SFO) را نقض می کند، بلکه باعث سردرگمی مسافران بین المللی که زبان اولشان انگلیسی نیست نیز خواهد شد.

سرپرستان شهرستان سن ماتئو، جایی که SFO واقع شده است، این هفته به اتفاق آرا با این طرح مخالفت کردند.

مقامات اوکلند در دفاع از این طرح، به نتایج مطالعاتی که در سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۲۲ انجام شده است، استناد می‌کنند. این مطالعات نشان می‌دهد که بسیاری از مردم از موقعیت جغرافیایی اوکلند در بی اریا آگاهی ندارند. به گفته آنها، تغییر نام فرودگاه به عنوان یک “شناسه جغرافیایی” می‌تواند به حل این مشکل کمک کند.

کریگ سایمون، مدیر موقت بخش هوانوردی فرودگاه اوکلند، می‌گوید: “هدف ما از این تغییر نام، رشد و پیشرفت اوکلند است. این طرح به نفع اوکلند، بی اریا و ایجاد شغل خواهد بود.”

صرف نظر از نتیجه رای گیری، فرودگاه اوکلند همچنان از شناسه “OAK” استفاده خواهد کرد.

در صورت تصویب این طرح در روز پنجشنبه، جلسه دوم قرائت آن در ۲۵ آوریل برگزار می‌شود. در صورت تصویب نهایی، تغییر نام می‌تواند تا پایان ماه جاری انجام شود.

هیئت مدیره کمیسیونرهای بندر اوکلند در ساعت ۳:۳۰ بعد از ظهر روز پنجشنبه برای رای گیری در مورد این طرح تشکیل جلسه خواهد داد.

  هشدارهای پیش از حمله: مقامات آمریکایی از خطر پهپادهای ایرانی آگاه بودند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان