• Home
  • >
  • اخبار ونکوور
  • >
  • شهردار ونکوور از چالش‌های دو شغله شدنش می‌گوید: شاید وقت آن رسیده که کس دیگری رئیس هیئت نظارت بر پلیس شود!

شهردار ونکوور از چالش‌های دو شغله شدنش می‌گوید: شاید وقت آن رسیده که کس دیگری رئیس هیئت نظارت بر پلیس شود!

پیام جوان: به گزارش ونکوور ایز آوسوم، کن سیم، شهردار ونکوور، اذعان کرد که همزمان شهردار و رئیس هیئت نظارت بر پلیس بودن “چالش‌هایی” دارد و گفت که شاید بهتر باشد فرد دیگری ریاست این هیئت را بر عهده گیرد.

تا پیش از این، طبق قانون، شهردار به طور خودکار با انتخاب شدن، ریاست هیئت نظارت بر پلیس را نیز بر عهده می‌گرفت. اما با اصلاحیه‌ی اخیر قانون پلیس، شوراهای شهری می‌توانند نماینده خود را در این هیئت انتخاب کنند.

دفتر سیم روز پنجشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: “شهردار معتقد است که شاید بهتر باشد فرد دیگری ریاست هیئت را بر عهده گیرد که بتواند تمام تمرکز خود را بر این نقش مهم بگذارد.”

سیم در عین حال تأکید کرد که “کاملاً متعهد است به حمایت از تلاش‌های هیئت برای اطمینان از اینکه ونکوور همچنان برای همه کسانی که در اینجا زندگی می‌کنند، کار می‌کنند و تفریح می‌کنند، شهر امنی باقی بماند.”

اصلاحیه‌های قانون پلیس همچنین به اعضای هیئت نظارت بر پلیس اجازه می‌دهد تا رئیس و نایب رئیس خود را انتخاب کنند. این بدان معناست که رئیس هیئت می‌تواند به جای یک سیاستمدار، فردی باشد که توسط دولت منصوب می‌شود.

در حال حاضر، هیچ یک از اعضای هیئت نظارت بر پلیس منتخب نیستند. یک نفر توسط شهر و بقیه توسط دولت استانی منصوب شده‌اند. رئیس پلیس ونکوور و معاونان او نیز در جلسات هیئت شرکت می‌کنند، اما عضو هیئت نیستند.

انتخاب نماینده جدید شورا در هیئت نظارت بر پلیس در جلسه ۱۱ جون شورا مشخص خواهد شد. طبق گزارش کارکنان، شورا باید تا ۲۵ جولای یکی از اعضای خود را به این سمت منصوب کند.

  نگرانی‌های کسب‌وکارهای کوچک بریتیش کلمبیا در آستانه انتخابات استانی

مدت زمان این انتصاب حداکثر چهار سال است.

با این حال، گزارش به طور واضح بیان می‌کند که سیم می‌تواند در هر دو نقش خود به عنوان شهردار و رئیس هیئت باقی بماند. با این حال، با توجه به اظهارات او، بعید به نظر می‌رسد که این اتفاق بیفتد و یکی از ۱۰ عضو شورای شهر به عنوان نماینده جدید هیئت انتخاب شود.

دیدگاهتان را بنویسید

آرشیو مقالات پیام جوان

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter Payam Javan

همراهان پیام جوان