ممنوعیت پیچیدن به راست هنگام چراغ قرمز در ۲۰۰ تقاطع سانفرانسیسکو!

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، سازمان حمل و نقل شهری سانفرانسیسکو (SFMTA) در اقدامی برای افزایش ایمنی عابران پیاده، پیچیدن به راست هنگام چراغ قرمز را در ۲۰۰ تقاطع این شهر ممنوع کرد. این تغییر که بیشتر مناطق سوما و مرکز شهر را تحت الشعاع قرار می‌دهد، شامل خیابان کلمبوس در نورث بیچ، مقصدی محبوب برای گردشگران، نیز می‌شود.

لندن بريد، شهردار سانفرانسیسکو، خواستار “بازسازی کامل” خیابان‌های شهر شده است.

این ممنوعیت جدید در پی مرگ یک خانواده‌ی چهار نفره در ایستگاه اتوبوس وست پورتال در ماه گذشته رخ می‌دهد. اگرچه این حادثه به طور خاص به پیچیدن به راست هنگام چراغ قرمز مربوط نمی‌شد، اما بار دیگر نگرانی‌ها را در مورد ایمنی عابران پیاده در خیابان‌های سانفرانسیسکو افزایش داده است.

تجربه مثبت در محله‌ی تِندرلوین

تجربه‌ی قبلی ممنوعیت پیچیدن به راست در محله‌ی تِندرلوین نشان‌دهنده‌ی کاهش ۷۰ درصدی در تعداد خودروهایی است که هنگام چراغ قرمز وارد خط عابران پیاده می‌شدند.

مخالفت‌ها و زمان اجرایی شدن

برخی از رانندگان معتقدند که این ممنوعیت ممکن است باعث کند شدن ترافیک شود.

با این حال، سازمان حمل و نقل شهری سانفرانسیسکو تأکید می‌کند که علائم هشداردهنده در هر تقاطع نصب خواهد شد و این تغییر تا حدود یک سال دیگر، یعنی اواخر تابستان ۲۵، اجرایی نخواهد شد تا به رانندگان زمان کافی برای آشنایی با این قانون جدید داده شود.

انتظار می‌رود این اقدام جدید به طور قابل توجهی در کاهش تصادفات و افزایش ایمنی عابران پیاده در خیابان‌های سانفرانسیسکو موثر باشد.

  مرد کالیفرنیایی محکوم به حبس ابد به اشتباه آزاد شد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان