کمک کارمندان X برای نجات ایلان ماسک

پیام جوان: ایلان ماسک که پس از خرید پلتفرم توییتر و تغییر نام آن به X که با انقلابی در این پلتفرم همراه بود دچار افسردگی و ترس از دست رفتن شهرتش شده، در روزهای اخیر خود را در دفتر کارش حبس کرده است.

ایلان ماسک که پس از خرید پلتفرم توییتر و تغییر نام آن به X شهرت خود را در خطر دیده، دچار مشکل روحی شده و در روزهای گذشته خود را در دفتر کارش حبس کرده است، موضوعی که باعث نگرانی کارمندان او شد، تا جایی که تصمیم گرفتند از پلیس درخواست کمک کنند.

به گزارش ایتنا و به نقل از العین، طبق اخبار بدست آمده، ایلان ماسک میلیاردر مشهور و چهره تاثیرگذار حوزه فناوری که پس از خرید پلتفرم توییتر و تغییر نام آن به X که با انقلابی در این پلتفرم همراه بود دچار افسردگی و ترس از دست رفتن شهرتش شده، در روزهای اخیر خود را در دفتر کارش حبس کرده است.

این موضوع کارمندان وی را نگران کرده است، تا جایی که آن‌ها قصد داشتند از پلیس سانفرانسیسکو برای نجات او درخواست کمک کنند. چراکه تصور می‌کردند امکان دارد ماسک به خود آسیب بزند.

مزریچ، نویسنده کتاب توییتر به شبکه CNBC گفت که خرید X توسط ماسک تأثیر جدی بر شهرت این میلیاردر داشت است.

به گفته مزریچ، ایلان ماسک به دلیل «هو شدن در یک نمایش کمدی و حمله به ماشین پسرش دوار شوک شده است.» او گفت: «ایلان قبل از توییتر و ایلان بعد از توییتر دو فرد متفاوت هستند. ایلان توییتر را شکست، توییتر ایلان ماسک را شکست.

تصمیمات بحث برانگیز ماسک پس از تصاحب X و اخراج انبوه کارکنان در این شرکت، حذف تیک آبی رنگ تایید کاربران و رفتار با کارمندان سابق، باعث ناراحتی و ایجاد هجمه انتقادات برخی از کاربران و طرفداران سابق او شده است.

  زمان عرضه احتمالی iOS نسخه 15.3

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان