• Home
  • >
  • اقتصادی
  • >
  • قیمت طلا، دلار، سکه و ارز؛ تداوم ریزش قیمت لیر – ۲۹ مرداد

قیمت طلا، دلار، سکه و ارز؛ تداوم ریزش قیمت لیر – ۲۹ مرداد

پیام جوان: امروز در بازار ارز قیمت دلار در صرافی ملی برای خرید ۲۷۷۵۸ تومان و قیمت طلای ۱۸ عیار ۱ میلیون ۲۱۳ هزار ۲۱۸ تومان است.

به گزارش اقتصادآنلاین، قیمت طلا امروز ۲۹ مرداد اعلام شد. بر این اساس هر گرم طلای ۱۸ عیار به قیمت ۱ میلیون ۲۱۳ هزار ۲۱۸ تومان رسید. هر گرم طلای ۲۴ عیار ۱ میلیون و ۶۱۸ هزار ۲۹۰ تومان قیمت گذاری شد. همچنین هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۷۴۷ دلار به فروش می رسید. گفتنی است، قیمت مثقال طلا به ۵ میلیون و ۲۵۲ هزار تومان رسیده است.

قیمت دلار امروز
امروز کانون صرافان قیمت دلار را ۲۷ هزار و ۷۵۸ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ۲۹۷ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است. همچنین در صرافی ملی، قیمت دلار با قیمت ۲۷ هزار و ۷۵۸ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ۳۷ تومان برای فروش معامله می‌شود.

قیمت سکه امروز
هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز به ۱۳ میلیون ۱۲ هزار تومان رسید. قیمت سکه طرح قدیم ۱۲ میلیون و ۹۵ هزار تومان است. همچنین قیمت نیم سکه ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۹۰۰ تومان است.

قیمت ارز
نرخ ارزهای مختلف در بازار امروز به شرح زیر است:
قیمت یورو در آغاز معاملات بازار ارز ۲۹ مرداد ماه در صرافی ملی ۲۸ هزار و ۷۴۵ تومان برای خرید و ۲۹ هزار و ۳۴ تومان برای فروش اعلام شد. همچنین قیمت لیر امروز در بازار ارز تهران به هزار و ۶۱۰ تومان رسید. قیمت پوند در بازار آزاد ارز تهران نیز ۳۴ هزار و ۴۱۷ تومان است. کانون صرافان قیمت درهم را ۷ هزار و ۶۱۳ تومان برای خرید و ۷ هزار و ۸۳۰ تومان برای فروش اعلام کرده است.

  پیش‌بینی مایک نووگراتز، مدیرعامل گلکسی دیجیتال درباره‌ی قیمت بیت کوین

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان