یک معاوضه بزرگ در انتظار یونایتد و یوونتوس

مینو رایولا، مدیر برنامه پل پوگبا روز دوشنبه در مصاحبه ای جنجالی و در آستانه دیدار حساس شیاطین سرخ لیگ قهرمانان اروپا برابر لایپزیش اعلام کرد کار ستاره فرانسوی فرانسوی در یونایتد تمام است و پل پوگبا یا در فصل زمستان و در نهایت یا در تابستان بعدی از این تیم جدا خواهد شد. در ۲۴ ساعت اخیر اخبار زیادی در مورد مقصد اختمالی پوگبا مطرح شده و نشریه دیلی میل خبر از احتمال یک معاوضه داده است.

یوونتوس مدت هاست به دنبال خرید دوباره پل پوگبا از یونایتد است و احتمال معاوضه این بازیکن با پائولو دیبالا وجود دارد. هافبک خلاق بیانکونری در فصل جدید و از زمان روی کار آمدن آندره پیرلو جایگاه ثابتی در این تیم نداشته و قادر به برآورده کردن انتظارات این سرمربی جوان نبوده است. همچنین بعید به نظر می رسد که تیم ایتالیایی بتواند رقم جذب پل پوگبا را بپردازد و به همین دلیل معاوضه حتی در همیبن زمستان بهترین راه حل برای طرفین خواهد بود.

به جز یوونتوس، رئال مادرید نیز در سالهای اخیر برای جذب پل پوگبا ابراز تمایل کرده، اما وضعیت مالی در پایتخت اسپانیا نیز مساعد نیست و بعید است آنها قادر به پرداخت رقم ۵۰ میلیون یورویی خرید پوگبا در زمستان باشند. به همین علت به نظر می رسد معاوضه این بازیکن با دیبالا در حال حاضر محتمل ترین راه حل برای آینده این دو ستاره مطرح باشد.

 

  توصیه‌های استاندار اصفهان به مدیران

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان