• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • گزینه جدید برای هدایت تیم ملی آلمان

گزینه جدید برای هدایت تیم ملی آلمان

هفته گذشته فدراسیون فوتبال آلمان رسما اعلام کرد دوره همکاری آنها با یوواخیم لوو به اتمام رسیده و این سرمربی پرافتخار بعد از رقابت های یورو ۲۰۲۰ دیگر سمتی در رختکن ژرمن ها نخواهد داشت. یوواخیم لوو از سال ۲۰۰۶ هدایت تیم ملی آلمان را به عهده گرفته و. در این مدت معمولا تیم او در تورنمنت های مهم یکی از بخت های مسلم قهرمانی بود.

اما از آن روز اخبار و شایعات زیادی در مورد جانشین یوواخیم لوو مطرح شده است. نشریه کیکر امروز در گزارشی مدعی شد رالف رانگنیک نیز یکی از گزینه های حضور روی نیمکت تیم ملی آلمان است. تخصص این سرمربی باتجربه بازسازی رختکن تیم های تضعیف شده و رساندن آنها به روزهای اوج است و به نظر می رسد تیم ملی آلمان نیز به چنین فردی نیاز دارد.

اخباری در مورد احتمال حضور رالف رانگنیک روی نیمکت شالکه و بازسازی این تیم افت کرده نیز شنیده شده، اما پروژه هدایت تیم ملی آلمان برای رالف رانگنیک جذاب تر خواهد بود. به جز او نام هایی چون هانسی فلیک، سرمربی موفق بایرن مونیخ و یورگن کلوپ، مرد شماره یک نیمکت لیورپول نیز برای تصدی پست هدایت ژرمن ها مطرح شده است. در صورت حضور هانسی فلیک در این سمت، ممکن است رالف رانگنیک به جای او سرمربی بعدی بایرن مونیخ لقب گیرد.

  تمدید قرارداد شهاب زاهدی، مهاجم ایرانی پوشکاش مجارستان با این تیم

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان