کی‌روش: اشتیاق و تمرکز، رمز پیروزی کلمبیا

کارلوس کی‌روش سرمربی کلمبیا بعد از پیروزی ۳-۰ مقابل ونزوئلا از عملکرد بازیکنانش تمجید کرد و اشتیاق به پیروزی و تمرکز بالا را عامل موفقیت تیمش دانست.

کلمبیا با هدایت کارلوس کی‌روش اولین قدم در مسیر صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را مقتدرانه برداشت و موفق شد در خانه خود ونزوئلا را با نتیجه ۳-۰ از پیش رو بردارد.

 

دیدار دو تیم در مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی برگزار شد. مصافهای دو تیم کلمبیا و ونزوئلا همیشه از حساسیت زیادی برخوردار است و کشمکش‌های سیاسی بین دو کشور از دیدارهای دو تیم مسابقاتی حساس و پرتنش ساخته. دیدار دیشب دو تیم هم پربرخورد سپری شد و مصدومیت بسیار شدید سانتیاگو آریاس بازیکن کلمبیا از جمله این برخوردها بود.

 

کی‌روش که در این بازی از سه مهاجم خامس رودریگز‌، دووان زاپاتا و موریل استفاده کرده بود از همکاری بین زاپاتا و موریل، دو مهاجمی که هر سه گل کلمبیا را به ثمر رساندند تقدیر کرد.

 

مصدومیت وحشتناک سانتیاگو آریاس: ما از سانتیاگو آریاس حمایت کامل می‌کنیم و هر کاری از دستمان بر آید انجام می‌دهیم که او هر چه سریع‌تر بهبود پیدا کند. ما این پیروزی را به او تقدیم می‌کنیم.

 

کلید پیروزی کلمبیا: کلید پیروزی ما اشتیاق برای پیروزی و تمرکز بالا بود. بازیکنان ما با تواضع و احترام به رقیب بازی کردند. احترام به معنای ترس نیست بلکه به معنای شناخت نقاط قوت و ضعف حریف برای استفاده از آنها است. ما ونزوئلا را خوب می شناسیم و می دانستیم چطور باید برای رسیدن به گل به آنها حمله کنیم.

  Huawei 5G row: Government 'cannot exclude' criminal investigation

 

موریل و زاپاتا: دوست ندارم از بازیکنان به صورت فردی اسم ببرم. استفاده از آنها در خط حمله یک گزینه ما بود و فردا ممکن است از گزینه دیگری استفاده کنیم. دووان و موریل امروز عالی بودند و کاری که از آنها خواسته شده بود را انجام دادند. آنها مثل خامس و دیگران برای تیم کار کردند. من همیشه روی تمرکز و اراده تاکید دارم چون این تنها راه پیروزی است.

 

خامس رودریگز: خامس خوب کار کرد. او باید بیشتر بازی کند و گل بزند. خامس امروز برای گلزنی تلاش کرد ولی به نظر من تصمیم درستی بود که او را بیرون بکشیم تا بیش از حد خسته نشود و برای بازی بعدی بتواند استراحت کند. شیلی حریف بعدی ما ۲۴ ساعت بیشتر از ما زمان برای استراحت دارد و برای همین بود که من تصمیم به تعویض خامس گرفتم.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان