کمپین نه به جمهوری اسلامی

کمپین نه به جمهوری اسلامی در شبکه‌های اجتماعی

بیش از ۶۰۰ فعال سیاسی، فرهنگی و هنری با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند که گسترش کمپین نه به جمهوری اسلامی در همراهی با دیگر حرکت‌های سیاسی و مدنی، پیام‌آور همسویی و همگرایی بیشتر مبارزات آزادی‌خواهانه و عدالت‌جویانه مردم ایران برای رهایی از «حکومتی ضد بشری» است.

۶۴۰ فعال عرصه‌های سیاسی و مدنی، هنرمند و ورزشکار، نویسنده و استاد دانشگاه و فعالان دیگر عرصه‌ها نوشته‌اند که این صدای مردمی است که «عزم جزم کرده‌اند تا بساط جمهوری اسلامی، این مانع اصلی دستیابی به آزادی، رفاه، دموکراسی، پیشرفت و حقوق بشر را برچینند».

کمپین نه به جمهوری اسلامی

رضا پهلوی، حسن ستار، شهریار آهی، شهرام آذر، داریوش اقبالی، اسماعیل خوئی، اسفندیار منفردزاده، شهلا انتصاری، فرامرز اصلانی، مرتضی برجسته، آرامش دوستدار، شهبال شب‌پره، مصطفی عرب و شاهین نجفی از جمله این چهره‌های شناخته شده از طیف‌های مختلف هستند.

آنها خطاب به مردم نوشته‌اند بیاییم خواسته نه به جمهوری اسلامی را «محور همبستگی ملی قرار دهیم تا با برپایی جنبشی بزرگ و فراگیر، خاک ایران‌زمین را برای همیشه از فقر و نکبت این رژیم سیاه و فاسد، پاک کنیم».

در چند روز گذشته، کاربران شبکه‌های اجتماعی در ایران نیز با انتشار عکس یا ویدئو و نمایش نوشته #نه_به_جمهوری-اسلامی روی کاغذ و حتی دست خود با حکومت ایران ابراز مخالفت می‌کنند.

  حجت اعتبار، مدیر حوزه علمیه قیدار به ضرب گلوله کشته شد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان