• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • کسب ۶ امتیاز از دو بازی اخیر بارسلونا، مدیون سرخیو بوسکتس و رافینیاست

کسب ۶ امتیاز از دو بازی اخیر بارسلونا، مدیون سرخیو بوسکتس و رافینیاست

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، بارسلونا به بردهای ۱-۰ در لالیگا عادت کرده است. پیروزی ۱-۰ شب گذشته برابر بیلبائو نهمین برد یک گله بارسا در لالیگا و یازدهمین برد ۱-۰ در تمام رقابت های این فصل بود.

گل بارسا به بیلبائو را رافینیا روی پاس بوسکتس به ثمر رساند. کاپیتان بارسا توپی را به سمت راست محوطه جریمه بیلبائو برای رافینیا فرستاد تا بال برزیلی به زیبایی گلزنی کند. گلی که ابتدا به دلیل آفساید مردود شد ولی با بازبینی صحنه توسط VAR مورد تایید قرار گرفت. جالب اینکه در پیروزی هفته قبل ۱-۰ بارسا برابر والنسیا نیز بوسکتس با سانتر دقیق خود برای رافینیا و ضربه سر این بازیکن توانسته بود حریفش را شکست دهد. در واقع همکاری بوسکتس و رافینیا در دو بازی اخیر ۶ امتیاز به بارسلونا داده است.

رافینیا در هفته های اخیر به خوبی توانسته از مصدومیت عثمان دمبله استفاده کند و تاثیرگذاری‌اش در بارسا را نشان دهد. او ۹ گل برای بارسا زده که هفت تای آنها پس از جام جهانی بوده است. در همین مقطع او روی ۱۲ گل بارسا نقش مستقیم داشته و تنها کریم بنزما و وینیسیوس از رئال با ۱۴ و ۱۳ تاثیرگذاری، بالاتر از او قرار دارند.

همچنین بوسکتس که در دو بازی اخیر دو پاس گل داده، در هفته ۱۳ برابر آلمریا نیز به دمبله پاس گل داده بود تا تعداد پاس گل هایش در فصل جاری به سه برسد.

  گزارشی از وضعیت تیم‌های لیگ برتر بسکتبال ایران پس از ۲۲۲ بازی

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان