• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • کاپیتان لیورپول دیدار برابر رئال مادرید را از دست داد؟

کاپیتان لیورپول دیدار برابر رئال مادرید را از دست داد؟

لیورپول از ابتدای فصل جاری با بدشانسی های زیادی دست و پنجه نرم کرده و بسیاری از بازیکنان مهم این تیم با مصدومیت روبرو شده‌اند؛ موضوعی که باعث شده تیم یورگن کلوپ نتواند اقتدار فصل گذشته را از خود به نمایش بگذارد.

در ابتدای فصل بود که یکی از وزنه های اصلی لیورپول یعنی ویرژیل فن دایک با مصدومیت طولانی مدت روبرو شد.این اما ابتدای بدشانسی قرمزها بود چراکه پس از آن ستاره‌هایی نظیر تیاگو آلکانتارا، جو گومز جوئل ماتیپ و چند بازیکن دیگر نیز دچار آسیب دیدگی شدند.

اما تیره‌روزی های لیورپول زمانی تکمیل شد که چند هفته پیش و در جریان دیدار این تیم برابر اورتون در هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس کاپیتان آنها یعنی جردن هندرسون دچار مصدومیت شد و نتوانست به بازی ادامه دهد. پس از آن مشخص شد که هندرسون به مدت پنج هفته از میادین دور خواهد بود و چند بازی مهم لیورپول را از دست خواهد داد.

با این وجود ریکاوری کاپیتان لیورپول طی هفته های اخیر به خوبی پیش رفته و امیدهای فراوانی در رابطه با احتمال حضور او در دیدار رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید به گوش رسید اما اکنون جیمز پیرس، خبرنگار نزدیک به باشگاه انگلیسی، مدعی شده که وضعیت هندرسون برای این مسابقه مناسب نیست و به احتمال فراوان این جدال حساس را از دست خواهد داد.

  حرف‌های مارکا درباره‌ی جذب ارلینگ هالند در تیم رئال مادرید

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان