• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • ژوزه مورینیو و حمایت جالب از رئیس باشگاه تاتنهام

ژوزه مورینیو و حمایت جالب از رئیس باشگاه تاتنهام

تاتنهام امشب در چهارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا به مصاف دیناموزاگرب کرواسی خواهد گرفت. تیم لندنی امیدوار است که با هدایت ژوزه مورینیو در این مسابقات به قهرمانی دست پیدا کند و بالاخره به حسرت خود در عدم کسب جام خاتمه دهد. موضوعی که آنها طی این سالها بارها به خاطر آن مورد تمسخر قرار گرفته‌اند.

نکته جالب این که دنیل لوی، رئیس تاتنهام، در حال حاضر بیستمین سال حضور خود در این باشگاه را پشت سر می گذارد و طی این مدت تنها به یک جام اتحادیه دست یافته است. با این حال سرمربی پرتغالی تیم لندنی به حمایت از لوی پرداخته و معتقد است که عملکرد او نباید با این آمار و ارقام مورد بررسی قرار بگیرد.

ژوزه مورینیو در این باره گفت: ” به عقیده من اصلاً امر منصفانه ای نیست که بر اساس جام ها عملکرد یک مدیر را مورد تجزیه و تحلیل و بررسی قرار دهیم. البته که جام‌ها شیرینی فوتبال محسوب می‌شوند و من تلاش می کنم که تاتنهام به این مهم دست پیدا کند. خیلی چیزی در مورد آمار و ارقام نمی دانم اما امسال هزارمین بازی حرفه ای من برگزار خواهد شد و خیلی خوش‌شانس بوده‌ام که در این بازه زمانی به افتخارات زیادی دست پیدا کرده‌ام.

فکر می کنم که برای دنیل لوی هم امر خوشحال کننده ای خواهد بود که همزمان با هزارمین بازی من، تاتنهام نیز به جام دست پیدا کند. تمام سعی خود را برای رسیدن به این مهم انجام خواهیم داد.”

  پس از ۸ سال تیم ملی اکوادور به جام جهانی بازگشت

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان