• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • چلسی روی ستاره ایتالیایی قیمت گذاشت؛ ۲۰ میلیون

چلسی روی ستاره ایتالیایی قیمت گذاشت؛ ۲۰ میلیون

اینتر و ناپولی به خرید امرسون پالمیری علاقمند هستند اما چلسی نمی خواهد که ملی پوش ایتالیایی را با مبلغی کمتر از ۲۰ میلیون یورو به فروش برساند.

مدافع سابق رم هدف بلندمدت هر دو تیم ایتالیایی بوده و هر دو در زمستان برای خرید وی تلاش کردند. در همین رابطه وبسایت کالچومرکاتو گزارش داده است که ناپولی و اینتر همچنان به این بازیکن ۲۶ ساله که تا سال ۲۰۲۲ با چلسی قرارداد دارد، چشم دوخته اند. گزارشات حاکی از آن است که چلسی مشکلی با فروش امرسون ندارد اما به شرطی که تیمی حاضر شود تا برای خرید بازیکن سابق رم ۲۰ میلیون یورو هزیینه کند.

امرسون در این فصل بسیار کمرنگ بوده و فقط یازده بازی انجام داده است. او زیر نظر توماس توخل فقط یک بازی در مقابل تیم دسته دومی بارنزلی داشته و مشخص است که مربی آلمانی اعتقادی به وی ندارد تا به نوعی درهای خروجی را به روی او باز کرده باشد.

اولین بازی ملی امرسون در سپتامبر ۲۰۱۸ انجام شد و تاکنون دوازده بازی برای آتزوری داشته اما نقش کمرنگش در چلسی شاید باعث شود که شانس حضور در لیست روبرتو مانچینی برای یورو ۲۰۲۱ که ایتالیا یکی از میزبان های آن است را از دست بدهد. باید دید که چه آینده ای پیش روی این بازیکن است.

  ستاره برزیلی تیم فوتبال الهلال عربستان از تابستان ۱۴۰۲ می‌تواند به میادین باز گردد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان