• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • چلسی برای سومین بازی متوالی از کسب پیروزی در لیگ برتر بازماند

چلسی برای سومین بازی متوالی از کسب پیروزی در لیگ برتر بازماند

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، چلسی که در دو بازی قبلی خود در لیگ برابر لیورپول و فولام با تساوی متوقف شده بود، امروز در زمین وستهم برای کسب سه امتیاز وارد زمین شد. چلسی در رده نهم قرار داشت و وستهم نیز هفدهم جدول بود.

چلسی بازی را بهتر شروع کرد و در دقیقه ۹ توسط ژوائو به گل رسید، ولی این گل به درستی آفساید اعلام شد. در دقیقه ۱۴ بازی لوکاس پاکتا، مهاجم برزیلی وستهم، که در ابتدای بازی مصدوم شده بود نتوانست به کار ادامه دهد و تعویض شد.

حملات چلسی ادامه داشت تا اینکه در دقیقه ۱۶ بالاخره به گل رسید. در دقیقه ۱۶ بازی انزو فرناندز، گران‌ترین خرید تاریخ چلسی و لیگ برتر، که او نیز همین زمستان از بنفیکا به چلسی پیوست، با ارسالی دقیق به درون محوطه جریمه وستهم، ژوائو را در موقعیت گلزنی قرار داد و ستاره پرتغالی هم با یک بغل پا توانست دروازه را باز کند تا پای او به گلزنی در لیگ برتر باز شود.

چلسی در دقیقه ۲۳ به گل دوم هم رسید، ولی یک بار دیگر مردود اعلام شد. پاس عالی انزو به کای هاورتز رسید و او هم با دریبل فابیانسکی، دروازه وستهم را باز کرد، اما گل آفساید اعلام شد. این دومین گل مردود چلسی بود.

وستهم که دقایقی بود کنترل بازی را در دست گرفته بود، در دقیقه ۲۸ به گل تساوی رسید.

سانتر از راست سوچک با ضربه سر بووِن همراه شد و توپ روی تیر دوم به امرسون رسید. او هم توانست با ضربه‌ای دقیق دروازه تیم سابقش را باز کند و البته خوشحالی هم نکرد.

  مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی: می‌خواهند کلوپ را قهرمان کنند

در ادامه بازی چلسی دو موقعیت خوب توسط ژوائو و مادوئیکه را از دست داد تا ۴۵ دقیقه نخست ۱-۱ مساوی تمام شود.

نیمه دوم متعادل شروع شد و برخلاف نیمه اول چلسی شروعی توفانی نداشت. در دقیقه ۵۴ ضربه رایس با اختلافی اندک راهی اوت شد و دقایقی بعد ضربه آنتونیو هم با اختلافی کم به بیرون رفت تا میزبان به گل برتری نرسد.

گراهام پاتر در دقیقه ۶۶ بازی سه تعویض همزمان انجام داد و حکیم زیاش، میسون مونت و بن چیلول وارد زمین شدند.

وستهم که بهتر بازی می‌کرد در دقیقه ۷۲ طلب پنالتی داشت، اما داور معتقد بود روی بووِن خطایی رخ نداده است. در دقیقه ۷۴ بازی ضربه سر هاورتز روی سانتر چیلول با فاصله به بیرون رفت. سه دقیقه بعد فابیانسکی ضربه مونت را مهار کرد و در برگشت شوت انزو با اختلاف زیاد راهی اوت شد.

وستهم در دقیقه ۸۳ به گل دوم رسید. سوچک روی ریباند توانست با یک بغل پا گلزنی کند، اما این گل با دخالت VAR به دلیل آفساید مردود اعلام شد.در دقیقه ۸۹ بازی، برخورد توپ به دست سوچک، مدافع وستهم، در محوطه جریمه حتی به VAR هم نرفت!

در ادامه بازی و علی‌رغم حملات دو تیم، توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و بازی با تساوی ۱-۱ خاتمه یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان