• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • چراغ سبز گزینه جانشینی ژوزه مورینیو به تاتنهام

چراغ سبز گزینه جانشینی ژوزه مورینیو به تاتنهام

با وجود اینکه تاتنهام در فصل جاری شروع امیدوار کننده ای در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس داشت اما رفته رفته عملکرد این تیم با افت مواجه شد و آنها اکنون در رده هشتم جدول قرار گرفته اند تا کار بسیار دشواری برای کسب سهمیه اروپایی پیش رو داشته باشند.

اما تلخ ترین اتفاق برای تیم ژوزه مورینیو چند شب پیش رقم خورد؛ جایی که تیم لندنی با وجود پیروزی دو گله در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا برابر دیناموزاگرب، در مسابقه برگشت با سه گل از حریف خود شکست خورد و در کمال ناباوری از دور رقابت‌ها کنار رفت.

بعد از حذف تاتنهام از لیگ اروپا شایعات درباره احتمال برکناری ژوزه مورینیو افزایش یافته و یکی از گزینه‌های جانشینی او رافا بنیتز محسوب می شود که حالا برای بازگشت به لیگ برتر انگلیس چراغ سبز نشان داده و می‌گوید: ” اولویت من انگلیس است چراکه مشخصا لیگ برتر را خیلی دوست دارم و خانواده ام هم اینجا هستند. با این حال من به دنبال پروژه ای هستم که در آن امکان رقابت کردن وجود داشته باشد.

من می‌خواهم در اروپا بمانم و ترجیحم این است که در انگلیس باشم. اگر یک مورد مناسب در انگلیس وجود داشته باشد ما همین فردا می توانیم قرارداد امضا کنیم. اما کدامیک از آنها مناسب است؟ فعلاً یک پروژه رقابتی پیش روی من وجود ندارد و مایلم یکی، دو ماه صبر کنم تا مورد مناسب پیدا شود.”

  با توجه به افزایش مبتلایان به کرونا در تهران آیا مراسم بدرقه کاروان ایران به بازی های المپیک توکیو لغو می‌شود؟

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان