• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • پیشنهاد ماورایی و شگفت انگیز ۲۰۰ میلیون یورو در سال برای محمد صلاح

پیشنهاد ماورایی و شگفت انگیز ۲۰۰ میلیون یورو در سال برای محمد صلاح

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، پیشنهاد ماورایی و شگفت انگیز ۲۰۰ میلیون یورو در سال، باعث شده تا اراده محمد صلاح برای ماندن در لیورپول دچار لغزش شود. مسئله‌ای که خشم یورگن کلوپ را نیز به دنبال داشت و سرمربی آلمانی در نشست‌های خبری خود شدیدا به باشگاه عربستانی حمله کرد.

موضوع پیشنهاد الاتحاد به محمد صلاح، سوژه نشست مطبوعاتی سرمربی تیم ملی مصر شد و روی ویتوریا در این خصوص گفت: محمد صلاح در تصمیم‌گیری برای رفتن یا نرفتن به الاتحاد آزادی کامل دارد.

وی افزود: انتقال صلاح به الاتحاد تاثیری بر نقش او نزد ما نخواهد داشت چرا که او همیشه نهایت تلاش خود را برای تیم ملی مصر به کار می‌گیرد، حالا چه می‌خواهد او در لیورپول باشد و یا به لیگ عربستان منتقل شود.

ویتوریا گفت: محمد صلاح بازیکن بزرگی است و او به تنهایی می‌داند که بازی در لیگ عربستان را برایش خوب خواهد بود یا خیر. این به نظر بازیکن بستگی دارد و هیچکس نمی‌تواند در آن دخالت کند.

سرمربی مصر در ادامه می‌‎گوید: طبیعی است که در حال حاضر مذاکراتی برای عقد قرارداد با صلاح انجام می‌شود. صلاح تجربه کافی دارد و توسط افراد متعددی احاطه شده است که به او در تصمیم گیری کمک می‌کنند. صلاح نقش مهمی در کنار ما و در تیم ملی دارد، اما ما در مسائل مربوط به آینده او دخالت نمی‌کنیم.

  شوک تازه برای لیورپول: سادیو مانه نیز برای تمدید قرارداد مثل محمد صلاح دستمزد بالایی را طلب کرده است

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان