پیشنهاد ایتالیایی و انگلیسی برای هافبک ناراضی رئال

ایسکو ستاره رئال مادرید پس از هفت فصل حضور در این باشگاه قصد جدایی دارد و این مساله را به اطلاع سران باشگاه هم رسانده است. اتفاقی که مسئولان رئال را شگفت زده کرده است؛ چرا که تابستان، ایسکو هرگونه پیشنهادی برای جدایی از رئال را رد کرده بود.

ایسکو پس از اینکه متوجه شد امسال هم در برنامه های زیدان جایی ندارد، اکنون به فکر چالشی جدید و در یک کشور جدید است. او خانه اش در مادرید را هم برای فروش گذاشته و در نقل و انتقالات زمستانی به دنبال جدایی از باشگاه مادریدی است.

هرچند گفته می شود ایسکو پیشنهادی جدی ندارد ولی ماه ژانویه و پنجره‌ی نقل و انتقالات نزدیک است و حرف و حدیث‌ها و شایعات درباره‌ی بازیکنان مختلف دوباره بالا گرفته است. زیدان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی رئال مادرید مقابل اتلتیک بیلبائو در مورد ایسکو به گونه‌ای صحبت کرد که نشان دهد این بازیکن در حال خارج شدن از تفکراتش است و دیگر جایی برای او در جمع مادریدی‌ها وجود نخواهد داشت. همین مسئله موجب شده که برخی رسانه‌ها گمانه‌زنی هایی درباره آینده‌ی ایسکو داشته باشند.

ایسکو معمولا در پست هافبک وسط و جلو تر از هافبک دفاعی در رئال مادرید مورد استفاده قرار می‌گیرد. او در حال حاضر ۲۸ ساله است و تا تابستان ۲۰۲۲ با رئال مادرید قرارداد دارد و بعد از آن بازیکن آزاد محسوب خواهد شد.

گفته می‌شود که یوونتوس و آرسنال دو باشگاهی هستند که به جذب هافبک رئال مادرید در ژانویه علاقه دارند و اگر شرایط بر وفق مرادشان پیش برود برای جذب ایسکو تلاش خواهند کرد.

  بنزین فردا سهمیه‌بندی نمی‌شود

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان