پیرلو: پپ گواردیولا الگوی من است

آندره‌آ پیرلو سرمربی یوونتوس می‌گوید در هدایت این تیم از پپ گواردیولا الگو می‌گیرد و به همین دلیل سبک تهاجم دائمی را در پیش گرفته است.

آندره‌آ پیرلو سرمربی یوونتوس می‌گوید در هدایت این تیم از سبک مربی گری پپ گواردیولا الگو می‌گیرد. پیرلو از پپ به عنوان یکی از بهترین مربیان دنیا یاد کرد.

پیرلو چندی پیش تنها یک هفته بعد از آنکه به عنوان مربی تیم زیر ۲۳سال یوونتوس انتخاب شده بود، بعد از اخراج ماتوریتزیو سازی از یووه سکان هدایت تیم اول را بدست گرفت.

پیرلو که ستاره سابق یوونتوس بوده و در خط میانی این تیم سال‌ها می درخشیده می‌گوید از پپ گواردیولا به عنوان یک الگو تاثیر پذیرفته و سعی می‌کند سبک مدیریتی او را پیاده کند.

آندره‌آ پیرلو در این باره گفت: ” گواردیولا برای همه ما الگو است. او یکی از بهترینها است. او راهی را برای مربیان جوان باز کرده که می خواهند سبکی تهاجمی از فوتبال را توسعه بدهند. هر کدام از ماه ایده های خود را دارد و می خواهد ایده هایش را اجرایی کند ولی او بدون شک برای کل فوتبال یک الگو است”.

 

سرمربی یوونتوس در ادامه گفت: ” من سبک بازی گواردیولا را دوست دارم. سبکی همیشه تهاجمی که با مدیریت دائمی موقعیتها روی بازی تاثیر می گذارد. این باید هدف آینده ما باشد”.

  سوال روز در اسپانیا؛ سوارز به بارسا می رسد؟

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان