پزشک مارادونا: شرایط فعلی دیه گو خوب نیست

بر خلاف گمانه زنی ها به نظر نمی رسد دیه گو مارادونا شرایط مرخص شدن از بیمارستان را داشته باشد.

آلفردو کائه یکی از اعضای تیم پزشکی دیه‌گو مارادونا فاش کرد، او و همکارانش برای کمک به کاپیتان سابق تیم ملی آرژانتین در فرآیند ترک الکل مجبور به استفاده از داروهای آرامبخش شده‌اند.

مارادونا روز سه‌شنبه هفته گذشته برای برداشتن لخته خونی مغزش تحت عمل جراحی قرار گرفت، اما وابستگی او به الکل سبب شده که روند درمانش با مشکلاتی مواجه شود و پزشکان برای کم کردن فشار وارده به او، از داروهای آرامبخش استفاده کرده‌اند.

کائه در این خصوص به شبکه TyC Sports آرژانتین گفت:« دیه‌گو باید برای ترک الکل تحت درمان قرار بگیرد و همه اعضای خانواده‌اش هم قبول دارند که وضعیت فعلی او غیرقابل کنترل است.

مارادونا مشکلات کبد و قلب و عروقی دارد. بنابراین مشکل او فقط مغزی نیست، بلکه کبد و معده‌اش هم مشکل دارند. مجموعه‌ای از یکسری مشکلات سلامتی او را تهدید می‌کنند. ما باید بدن دیه‌گو را پاک کنیم و بعد از آن ببینیم چه می‌شود. وضعیت او به‌عنوان یک بیمار هنوز هم پیچیده است.»

پیش از این گفته می‌شد که مارادونای ۶۰ ساله در مدت کوتاهی پس از عمل جراحی‌اش مرخص می‌شود و به خانه برمی‌گردد، اما پزشک او اعلام کرد در حال حاضر چنین چیزی امکان‌پذیر نیست.

کائه که چندین و چند سال پزشک شخصی مارادونا بوده است، افزود:« آینده زندگی مارادونا برای من مبهم است و این موضوع مرا نگران می‌کند. او با وضعیت فعلی‌اش نمی‌تواند به خانه برود. او باید جایی باشد که به طور مرتب و دائمی تحت مراقبت باشد و به او کمک شود.»

  سوال روز در اسپانیا؛ سوارز به بارسا می رسد؟

 

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان