• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • پاسخ منفی بارسلونا به درخواست ژاوی، سرمربی این تیم، برای جذب یک هافبک هجومی

پاسخ منفی بارسلونا به درخواست ژاوی، سرمربی این تیم، برای جذب یک هافبک هجومی

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، مدیران بارسلونا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی تمام تلاش‌شان را به کار گرفتند تا بتوانند گزینه‌های مدنظر ژاوی برای تقویت این تیم را به خدمت بگیرند.

آنها موفق شدند خریدهای جذابی را هم در این تابستان انجام دهند و بازیکنان بزرگی مانند ایلکای گوندوگان، ژوائو کانسلو و ژوائو فلیکس را به فهرست این تیم برای فصل ۲۴-۲۰۲۳ اضافه کردند.

اما حالا موندو دپورتیوو خبر داده که ژاوی به صورت جدی پیگیر جذب یک هافبک هجومی هم در همین پنجره نقل و انتقالاتی بود و بارها از مدیران بارسا خواسته بود که هر طور شده برای جذب این گزینه اقدام کنند.

مشخص نیست که بازیکنان مدنظر سرمربی بارسا برای این پست دقیقا کدام بازیکنان بودند، اما پاسخ این باشگاه به درخواست او در نهایت منفی بود چون آنها شرایط مالی لازم برای جذب بازیکن دیگری را نداشتند.

فلیکس و کانسلو هم در ساعات پایانی و در آستانه بسته شدن پنجره تابستانی با تلاش بسیار زیاد و فداکاری اعضای هیئت مدیره این باشگاه در تامین هزینه جذب آنها به این تیم اضافه شدند و به همین دلیل خواسته ژاوی برای تقویت خط میانی تیمش و جذب هافبک هجومی با پاسخ منفی روبرو شد.

  صحبت ژاوی در مورد بازگشت لیونل مسی: در زمان درستش صحبت می‌کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان