پاداش بزرگ یونایتد برای فرناندس؛ دستمزد دو برابر

میرر می‌گوید منچستریونایتد قصد دارد برای پاداش دادن به برونو فرناندس با او قراردادی جدید امضا کرده و دستمزدش را دو برابر کند.

روزنامه انگلیسی میرر با انتشار خبری اختصاصی مدعی است باشگاه منچستریونایتد که از درخشش برونو فرناندس ستاره پرتغالی جدیدش بسیار راضی است برای پاداش دادن به او قصد دارد با برونو قراردادی جدید امضا کرده و دستمزد او را به دو برابر افزایش دهد.

فرناندس در ماه ژانویه گذشته با قراردادی بلندمدت به یونایتد منتقل شد ولی حالا که هنوز یک سال از قرارداد او نگذشته شیاطین سرخ از او چنان راضی هستند که می خواهند در قراردادی جدید دستمزد او را دو برابر کنند. او در ماه ژانویه با مبلغ ۴۷ میلیون پوند از اسپورتینگ به یونایتد منتقل شد و تا امروز مهمترین بازیکن یونایتد در این فصل بوده است.

فرناندس تا اینجا در ۳۷ بازی برای یونایتد ۲۲ گل زده و ۱۴ پاس گل داده است. از قرارداد چهار سال و نیمه فرناندس با یونایتد تنها یازده ماه گذشته.

اما یونایتد برای راضی کردن هر چه بیشتر این ستاره پرتغالی قصد دارد دستمزد او را به مقدار قابل توجهی افزایش دهد. فرناندس در حال حاضر هفته‌ای ۱۰۰هزار پوند دستمزد می‌گیرد و میرر می‌گوید یونایتد قصد دارد دستمزدش را به ۲۵۰هزار پوند در هفته افزایش دهد.

 

  یورش نیروهای جمهوری اسلامی به مناطقی در میناب و ایست و بازرسی شدید در کرمانشاه

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان