• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • وعده ویدال در صورت قهرمانی بارسا در چمپیونزلیگ

وعده ویدال در صورت قهرمانی بارسا در چمپیونزلیگ

بارسلونا فردا شب در نوکمپ و از دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان میزبان ناپولی است. بازی رفت زمستان گذشته در سن پائولو با تساوی ۱-۱ خاتمه یافت و آبی اناری ها با یک تساوی بدون گل نیز راهی یک چهارم نهایی خواهند شد ولی به عنوان میزبان، برای کسب پیروزی تلاش خواهند کرد تا با صلابت راهی دور بعد شوند.
بارسا از سال ۲۰۱۵ دیگر نتوانسته قهرمان چمیپونزلیگ شود و در این مدت شاهد سه قهرمانی متوالی رئال مادرید بوده است. انتظار هواداران بارسا پس از یک فصل ناامیدکننده که تا به اینجا بدون جام بوده، فتح لیگ قهرمانان است.
آرتورو ویدال ستاره شیلیایی بارسا به موندوپورتیوو گفت:« هرگز در لیگ قهرمانان به موفقیت نرسیده ام اما امسال خودم را در حال بالا بردن جام قهرمانی چمپیونزلیگ می بینم. اگر این اتفاق رخ بدهد، می خواهم وعده ای به هواداران بدهم.»
خبرنگار از ویدال می خواهد که در صورت قهرمانی، موهایش را از ته بتراشد اما او پاسخ داد:«در مورد کوتاه کردن مو، نه؛ چنین قصدی ندارم اما قول می دهم جام قهرمانی را روی یکی بدنم خالکوبی کنم. روی این قضیه فکر کرده ام. فعلا باید قدم به قدم پیش رفت. ابتدا گذر از سد ناپولی و رسیدن به یک چهارم نهایی.»
آینده در بارسا:« یک سال دیگر قرارداد دارم و می خواهم به آن پایبند بمانم. فعلا تمرکز روی قهرمانی چمپیونزلیگ است و فصل بعد دوست دارم برای فتح سه گانه خیز برداریم. اگر خدا بخواهد در بارسا می مانم.»
ویدال در بازی فردای بارسا به دلیل محرومیت غایب خواهد بود و در صورت صعود بارسا باید به مصاف تیم سابقش بایرن مونیخ برود.

  شرط لوئیس انریکه برای قبول پیشنهاد هدایت پی اس جی

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان