• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • وضعیت زلاتان برای دیدار برابر یونایتد مشخص شد

وضعیت زلاتان برای دیدار برابر یونایتد مشخص شد

زلاتان ابراهیموویچ در فصل ۲۱-۲۰۲۰ دائما با مصدومیت های پیاپی دست و پنجه نرم کرده و ۱۳ بازی میلان در رقابت‌های سری آ را به این دلیل از دست داده است. ستاره سوئدی آخرین بار در پیروزی ۲-۱ روسونری برابر رم دچار آسیب دیدگی شد و از آن زمان تا به حال از میادین دور بوده است.

یکی از مهم ترین مسابقاتی که زلاتان به دلیل مصدومیت از دست داد، دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا مقابل منچستر یونایتد بود؛ جایی که میلان به لطف گل لحظات پایانی سیمون کیائر به یک تساوی ارزشمند در اولدترافورد دست یافت تا برای صعود به مرحله بعد امید فراوانی داشته باشد.

در حالی که گفته می‌شد ستاره ۳۹ ساله میلان به دلیل آسیب دیدگی در مسابقه برگشت برابر منچستر یونایتد نیز غایب خواهد بود اما توتو اسپورت گزارش جدیدی را در این باره منتشر کرده است. بر اساس ادعای این نشریه تورینی جدیدترین آزمایشات روی زلاتان کاملا امیدبخش بوده و به نظر می رسد که او مشکلی برای حضور در برابر تیم سابق خود نخواهد داشت.

با این حال بعید به نظر می‌رسد که استفانو پیولی روی زلاتان ریسک کند و او را از ابتدا به بازی بگیرد بنابراین احتمالاً در بازی پنجشنبه شب شاهد حضور این بازیکن روی نیمکت میلان خواهیم بود.

  عقب‌نشینی دولت از واگذاری پرسپولیس به صندوق‌های بازنشستگی

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان