ورود رسمی وین رونی به دنیای مربیگری

وین رونی به طور موقت جانشین فیلیپ کوکو در دربی کانتی شد.

باشگاه دربی‌کانتی روز گذشته در پی تداوم نتایج ضعیف این تیم با توافقی دوجانبه به همکاری‌اش با فیلیپ کوکو سرمربی هلندی خود و دستیارانش پایان داد. کوکو تابستان ۲۰۱۹ بود که در پی جدایی فرانک لمپارد از دربی‌کانتی، هدایت این تیم دسته اولی را برعهده گرفت.

نشریه دیلی‌میل با انتشار گزارشی مدعی شد وین رونی مهاجم نامدار دربی‌کانتی در پی جدایی کوکو، به طور موقت هدایت دربی‌کانتی را برعهده خواهد داشت و لیام روسنیور، شِی گیون و جاستین واکر نیز به‌عنوان دستیارانش او را همراهی خواهند کرد.

اسطوره فوتبال انگلیس و منچستریونایتد که تابستان ۲۰۱۹ پس از جدایی از دی‌سی یونایتد آمریکا به دربی‌کانتی پیوست، تاکنون در ۳۳ بازی برای این تیم دسته اولی به میدان رفته و هفت گل نیز به ثمر رسانده است.

طبق ادعای دیلی‌میل، وین رونی و دستیارانش قرار است پس از بازی‌های ملی، در بازی با بریستول‌سیتی در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی انگلیس موسوم به چمپیونشیپ هدایت دربی‌کانتی را برعهده بگیرند.

دربی‌کانتی با سرمربیگری فیلیپ کوکو در ۱۱ بازی اول خود در فصل جاری لیگ دسته اول انگلیس تنها یک برد کسب کرده است و در حال حاضر با شش امتیاز در قعر جدول ۲۴ تیمی این رقابت‌ها جای دارد.

رونی ۳۵ ساله با ۵۳ گل زده بهترین گلزن تاریخ تیم ملی انگلیس است. او با ۲۵۳ گل زده بهترین گلزن تاریخ باشگاه منچستریونایتد هم محسوب می شود.

 

  تداوم اعتراضات دانشجویان سراسر کشور و راه‌اندازی کمپین نه به جمهوری اسلامی

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان