• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • واینالدوم: شایعات انتقالم به بارسا جدی نبود

واینالدوم: شایعات انتقالم به بارسا جدی نبود

جورجینیو واینالدوم ستاره هلندی لیورپول درباره شایعاتی که درباره انتقالش به بارسلونا مطرح بود واکنش نشان داد و گفت صحبتها در این باره جدی نبوده.

جورجینیو واینالدوم هافبک هلندی لیورپول که در تابستان امسال شایعات زیادی درباره انتقالش به بارسلونا مطرح بود ولی او در نهایت در آنفیلد ماندگار شد می‌گوید صحبتها درباره انتقالش به نوکمپ جدی نبوده است.

 

بعد از آنکه مربی سابق واینالدوم در تیم ملی هلند، رونالد کومان، به جای کیکه ستین سرمربی بارسلونا شد شایعات درباره اصرار او برای جذب واینالدوم مطرح شد. به خصوص با توجه به اینکه ستاره هلندی وارد آخرین سال قراردادش با لیورپول شده و هنوز هیچ چشم اندازی از تمدید او با لیورپول دیده نمی‌شود. شایعاتی که البته با پایان یافتن مهلت نقل و انتقالات به واقعیت تبدیل نشد.

واینالدوم حالا در این باره صحبت کرده و به خبرنگاران گفت: ” تمایل بارسلونا به من خیلی جدی نبود. در غیر اینصورت خیلی بیشتر از این درباره اش می خواندیم و در نهایت اتفاقهایی می افتاد. مساله اصلاً جدی نبود و من راجع به این موضوع فکر نمی کردم”.

 

ستاره هلندی لیورپول در ادامه گفت: ” فعلاً به نظر می‌رسد که من در لیورپول ماندگار هستم. قرارداد من تا ۱۰ ماه دیگر پابرجا است. البته شرایط هنوز هم می‌تواند تغییر کند و در فوتبال نمی‌توان نسبت به هیچ چیز با قطعیت حرف زد. باید صبر کنیم و ببینیم چه می‌شود”.

  قرارگیری علیرضا جهانبخش در ترکیب اصلی فاینورد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان