واکنش پیرلو به شایعات جدایی ستاره آرژانتینی

یکی از پر بحث ترین مسائل یوونتوس طی هفته های اخیر به ستاره آرژانتینی این تیم یعنی پائولو دیبالا اختصاص داشته است. این بازیکن اخیراً تایید کرده بود که با وجود حضور مدیر برنامه اش در تورین اما باشگاه یوونتوس برای انجام مذاکره اقدامی نکرده است.

 

دیبالا مسابقه شب گذشته یوونتوس برابر پارما را به دلیل مصدومیت از ناحیه ران از دست داد. از طرفی گفته می شود که باشگاه منچستریونایتد به شدت شرایط جذب این ستاره آرژانتینی را بررسی می کند و قصد دارد در پنجره های بعدی نقل و انتقالاتی او را به خدمت بگیرد.

آندره پیرلو، سرمربی یوونتوس در واکنش به این سوال که آیا حضور پائولو دیبالا در تیمش برای او اهمیت دارد یا خیر گفت: ” کاملا، بازیکنان فوق العاده ای مثل او همواره برای تیم‌های قدرتمند اساسی و تأثیرگذار هستند. من همه بازیکنان را تمرین می دهم. دیبالا یکی از آنهاست. رفتار او عالی است.

 

متاسفانه ، او مصدومیت کوچکی دارد. او حتی سعی کرد که زودتر خود را به شرایط مسابقه برساند اما نگران بود آسیب دیدگی اش بدتر شود. امیدوارم دوباره او را برای بازی روز سه شنبه در اختیار داشته باشیم.”

  ادامه فشارها بر فعالان مدنی در آستانه سالروز کشته شدن مهسا امینی: دو شهروند در تبریز و سه عضو یک خانواده در تهران بازداشت شدند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان