واکنش مسی و رونالدو به حضور در تیم رویایی تاریخ

فرانس فوتبال تیم منتخب قرن را بر اساس رای‌گیری‌ها معرفی کرد. تیمی یازده نفره که به عقیده فرانس فوتبال برترین های پست های مختلف در قرن اخیر فوتبال بوده و می توانند تیم منتخب رویایی فوتبال باشند.

کریستیانو رونالدو و لیونل مسی بهترین بال های چپ و راست تاریخ فوتبال شدند. مسی تاکنون ۶ و رونالدو ۵ بار فاتح توپ طلا شده اند و این یک افتخار فردی دیگر برای شان محسوب می شود. هر دو نیز به قرار گرفتن نام شان در تیم رویایی فرانس فوتبال واکنش نشان دادند.

رونالدو توئیت کرد:« بسیار افتخار می‌کنم که نامم در تیم تمامی ادوار فرانس فوتبال قرار دارد. چه تیم رویایی‌ای! تمامی آنها شایسته احترام و تحسین شدن هستند و من هم افتخار می‌کنم که در میان چنین بازیکنان خارق‌العاده‌ای قرار دارم. متشکرم.»

مسی هم در حساب اینستاگرام خود نوشت:« برای من مایه مباهات است که در جمع ۱۱ بازیکن تیم رویایی توپ طلا قرار گرفته‌ام. می‌خواهم از همه کسانی که مرا برای حضور در این تیم انتخاب کردند، تشکر کنم و از دیگر بازیکنانی که نام‌شان در این تیم قرار گرفت و آنهایی که نامزد حضور در این تیم شدند هم تشکر کنم. در این فهرست حقیقتاً پدیده‌های بزرگی حضور دارند.»

 

  بیش از ۳ هزار نفر در رشته‌های بدون کنکور ثبت نام کردند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان