واکنش زیدان به شایعات جذب مدافع بایرن مونیخ

رئال مادرید در آخرین دیدار خود در سال ۲۰۲۰ مقابا الچه به تساوی دست یافته و دو امتیاز مهم را در لالیگا از دست داد. حالا این تیم در اولین مسابقه سال جدید به مصاف سلتاویگو خواهد رفت و زین الدین زیدان در نشست خبری قبل از دیدار ابراز امیدواری کرد ادن هازارد در سال جدید بتواند توانایی های خود را نشان داده و در ترکیب رئال مادرید درخشان ظاهر شود.

دیدار مقابل سلتاویگو: “مقابل حریفی باکیفیت به میدان خواهیم رفت و سلتاویگو همیشه عملکرد سطح بالایی داشته است. بازی کردن مقابل سلتا در لالیگا همیشه دشوار بوده، اما رئال مادرید نیز باید کیفیت خود را نشان دهد. یاگو آسپاس بازیکن بزرگی بوده که همیشه نشان داده که کیفیت بالایی دارد و می تواند سرنوشت بازی را رقم بزند.

امیدوارم در سال ۲۰۲۰ بازیکنان رئال مادرید کمتر دچار مصدومیت بشوند و در پایان فصل نیز موفق به فتح جام بشویم. نمی دانم تا چه زمانی سرمربی رئال مادرید خواهم بود، اما در حال حاضر خوش شانسم که چنین سمتی را بر عهده دارم و تا پایان تمام تلاش خود را انجام خواهم داد.”

شرایط بازیکنان رئال مادرید: “مارسلو خوب تمرین می‌کند و در حال حاضر یکی از اعضای باشگاه رئال مادرید است. ما به حرفهای بیرون از باشگاه توجه نمی کنیم. من نمی دانم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد، اما در حال حاضر از اینکه مارسلو را در اختیار دارم خوشحالم. امیدواریم امسال سال ادن هازارد باشد، ما می دانیم که هازارد در این مدت شرایط خوبی نداشته، اما مطمئن هستیم به ما کمک خواهد کرد. لوکا یوویچ نیز در حال حاضر بازیکن رئال مادرید است و من روی همه بازیکنان حساب باز می ‌کنم. حتی یک دقیقه نیز می ‌تواند همه چیز را عوض کند.”

  FDA strengthens warning about sleeping pill dangers

شایعات جذب داوید آلابا: “من به بازی برابر سلتا و بازیکنانی که در اختیار دارم فکر می‌کنم. ترکیب باکیفیتی داریم و می خواهم به بازیکنانی که متعلق به رئال مادرید نیستند فکر کنیم.”

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان