• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • واکنش جرارد پیکه به توقف تلخ و لحظه آخری بارسا

واکنش جرارد پیکه به توقف تلخ و لحظه آخری بارسا

در حالی که به نظر می رسید بارسلونا امروز کار ساده ای مقابل کادیز در نوکمپ پیش‌رو داشته باشد و بتواند با کسب هر سه امتیاز فاصله خود را با اتلتیکو مادرید کاهش دهد اما گل دقایق پایانی حریف از روی نقطه پنالتی باعث شد نتیجه ۱-۱ شده و تیم رونالد کومان با یک توقف غیرمنتظره روبرو شده باشد.

جرارد پیکه، مدافع بارسلونا، پس از پایان بازی در واکنش به توقف غیرمنتظره مقابل کادیز گفت: ” فکر می‌کنم که نتیجه دردناکی برای ما رقم خورد. این فرصت در اختیار ما قرار داشت که با توجه به نتایج رقم خورده فاصله را با اتلتیکو مادرید کمتر کنیم اما این موقعیت را از دست دادیم.”

پیکه در ادامه گفت: “هرچه جلوتر برویم فرصت‌های ما کمتر خواهد شد. در حال حاضر فاصله بسیار زیادی وجود دارد اما هیچ چیز غیر ممکن نیست. ما در برابر کادیز عملکرد خوبی داشتیم و موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم اما نهایتاً نتوانستیم به پیروزی برسیم. از دست دادن این سه امتیاز واقعا دشوار است. اگر پویایی و تحرک بیشتری داشته باشیم نتایج بهتری به دست خواهیم آورد. این یک ضربه سخت برای ما بود اما باید برای روز چهارشنبه و یک امتحان دیگر مقابل الچه آماده باشیم.

من کمی خسته هستم اما خوشحالم که زود برگشتم. ریکاوری به خوبی پیش رفته و کم کم احساسات خوبم را پیدا کرده‌ام. امیدوارم که بتوانم تا پایان فصل به تیم کمک کنم.”

  بورسیه ۱۵ ورزشکار المپیکی منتخب ایران از سوی کمیته ملی المپیک تا بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان