واکنش تیاگو به اخراج غیرمنتظره توماس توخل

با وجود شکست پاری سن ژرمن در دیدار فینال فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ، این تیم در رقابت‌های داخلی موفق به کسب سه گانه شد اما نهایتاً چند روز پیش توماس توخل در اتفاقی غیرمنتظره از هدایت تیم فرانسوی برکنار شد و جای خود را به مائوریسیو پوچتینو داد.

سرمربی آلمانی به فاصله تنها شش ماه تا پایان قراردادش و به دلیل اختلاف با مسئولان باشگاه اخراج شد. او پس از آخرین بازی سال ۲۰۲۰ پی اس جی خبر برکناری اش را در یک تماس تلفنی کوتاه دریافت کرد.

تیاگو سیلوا مدافع برزیلی سابق پی اس جی که تابستان امسال با پایان قراردادش راهی چلسی شد، درباره اخراج توخل گفت:« این یک تصمیم بسیار سخت اما قابل پیش بینی بود و من اصلا شوکه نشدم. به نظرم لئوناردو مدیر ورزشی باشگاه به تنهایی این تصمیم را گرفت. او بود که توخل را اخراج کرد. نمی دانم که این تصمیم درست بود یا نه اما اطمینان دارم که این اخراج حداقل برای این زمان از فصل برنامه ریزی نشده بود. باید دید که تیم با مربی جدید چه نتایجی به دست خواهد آورد.»

تیاگو درباره پوچتینو گفت:« او با تاتنهام نتایج درخشانی به دست آورد. به نظرم پوچتینو انگیزه لازم را دارد. او به خوبی با شرایط باشگاه آشنا است چرا که سابقه بازی کردن در تیم را دارد. پاری سن ژرمن بازیکنان بزرگی در اختیار دارد و می تواند با هر مربی موفق باشد. من همچنان از طرفداران و دوستداران این تیم هستم.»

 

  Davidson: Next PM should continue to refuse indyref2

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان