• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • واکنش بازیکنان بارسلونا به درخواست جدایی مسی

واکنش بازیکنان بارسلونا به درخواست جدایی مسی

به گزارش پیام جوان به نقل از خبر ورزشی، در ساعات گذشته دنیای فوتبال در شوکی بزرگ به سر می‌برد و حالا به نظر می‌رسد احتمال جدایی لیونل مسی از بارسا به یک واقعیت نزدیک شده است.

در واقع شکست تاریخی و باورنکردنی با هشت گل مقابل بایرن مونیخ که باعث حذف بارسا از لیگ قهرمانان شد، زمینه اولیه این جدایی را رقم زد و حالا به نظر می رسد بهترین بازیکن تاریخ باشگاه در تلاش برای جدایی بعد از ۱۷ سال بازی برای آنهاست.

طبق ادعای کیم دومنک خبرنگار نزدیک به باشگاه بارسلونا در برنامه ال چیرینگیتو، واکنش بازیکنان و هم تیمی های مسی به این قضیه در نوع خود جالب بوده است. آنها که به خوبی از خشم لیونل مسی آگاه بودند، معتقدند او به هیچ عنوان نظرش را تغییر نخواهد داد و با این کادر مدیریتی امکان ندارد فصل بعد نیز برای بارسا به میدان برود. رختکن بارسا معتقد است این تازه شروع ماجراست و اتفاقات بدتری نیز در راه هستند.

دومنک در این مورد توضیح بیشتری ارائه نداد و مشخص نیست که منظور بازیکنان از اتفاقات بدتر، دقیقا چه اتفاقاتی هستند.

تا به اینجا بارسا به لوئیس سوارز، آرتورو ویدال، ساموئل اومتیتی و ایوان راکیتیچ اعلام کرده است که به دنبال تیمی دیگر برای خود باشند. مسی نیز خود درخواست جدایی داده و باید دید خروجی های دیگر بارسا چه کسانی خواهند بود.

  شیخ دیاباته پس از مدت‌ها دوری از جمع آبی‌پوشان به تهران بازگشت

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان