• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • واران در فکر وداع؛ نابودی قریب الوقوع زوج رویایی

واران در فکر وداع؛ نابودی قریب الوقوع زوج رویایی

به نقل از آاس، رافا واران مدافع فرانسوی تا سال ۲۰۲۲ با رئال مادرید قرارداد دارد و به نظر می‌رسد که مذاکرات او با رئال مادرید برای تمدید قرارداد به بن بست خورده است.
با این شرایط اصلا بعید نیست که او از جمع کهکشانی ها جدا شود. این در حالی است که زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها، اعتقاد ویژه‌ای به هم وطن خود دارد.

واران که از سال ۲۰۱۱ و با توصیه زیدان از لانس به رئال پیوست، به خصوص در ۵ سال اخیر تبدیل به مدافع میانی ثابت رئال شده است. طبق ادعای آاس، واران این روزها به شکل جدی نسبت به جدایی از رئال فکر می کند و سران رئال مادرید نیز از این قضیه مطلع شده اند. او سال ۲۰۱۹ هم قصد جدایی داشت ولی بازگشت زیدان همه چیز را تغییر داد.

واران که در پایان فصل ۲۸ ساله خواهد شد، معتقد است این بهترین زمان ممکن برای تجربه یک چالش جدید است و احتمالا راهی لیگ برتر می شود. تمدید قرارداد با واران و برآورده کردن توقع مالی او به دلیل شرایط اقتصادی بد رئال میسر نیست و باشگاه مادریدی ترجیح می دهد همین تابستان او را به فروش برساند تا اینکهاو در تابستان ۲۰۲۲ به عنوان بازیکن آزاد راهی مقصد بعدی خود شود.

تمایل به جدایی رافا واران در کنار پایان قرارداد راموس در ژوئن ۲۰۲۱، نگرانی هواداران رئال را باعث شده است و بعید نیست فصل بعد یک زوج دفاعی کاملا جدید را در قلب دفاع رئال شاهد باشیم.

برای جانشینی واران و راموس، دیوید آلابا(بایرن)، جولز کنده(سویا) و پائو تورس(ویارئال) مد نظر رئال هستند.

  رئیس فدراسیون جهانی تنیس از بازیکنانی نام برد که آینده این ورزش را رقم خواهند زد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان