هنوز درک نمی کنم چرا سوارز را بیرون کردند

ستاره سابق تیم ملی ایتالیا اخراج لوئیس سوارز از بارسا را عجیب و غیر قابل درک می داند.

لوئیس سوارز تابستان امسال بارسا را به مقصد اتلتیکو ترک کرد. جدایی او به میل خودش نبود و باشگاه به خاطر سن بالای این بازیکن اصرار به فروش او داشت. در نهایت او با قراردادی به ارزش شش میلیون یورو بندهای متغیر پیراهن اتلتیکو را به تن کرد و توانسته تا به اینجا ۵ گل نیز در لالیگا به ثمر برساند.

هدف بارسا این بود تا آنتوان گریزمان خرید ۱۲۰ میلیون یورویی این باشگاه فرصت بیشتری برای اثبات توانایی هایش داشته باشد اما آنتونیو کاسانو ستاره ایتالیایی سابق رم و رئال مادرید از این موضوع شگفت زده شده است.

او در یک گفت و گوی زنده اینستاگرامی با کریستین ویه ری گفت:« سوارز پیر است؟ برای من فروش او اقدامی دیوانه کننده بود. سوارز ۳۵۰ گل در شش سال به ثمر رسانده و درک نمی کنم چرا او را بیرون کردند. به جای او گریزمان را به نوک حمله برده اند و این برایم قابل درک نیست.»

کاسانو سپس به تمجید از لیونل مسی پرداخت و گفت:« چه انتقادی به مسی وارد است؟ از چه چیزی صحبت می کنیم؟ او همه رکوردها را جا به جا کرده و چه در بارسا و چه در آرژانتین، بازیکنی بی جانشین است. مسی ۷۰ گل برای آرژانتین زده و مارادونا ۳۰ گل. بله؛ اطراف مسی همیشه بهترین های دنیا بوده اند ولی او مقابل مدافعان و گلرهای ضعیف هم بازی نکرده است.»

 

  درخواست ۱۰۶ میلیارد دلاری کاخ سفید از کنگره برای بودجه تامین مالی برنامه‌های مربوط به اوکراین، اسرائیل و امنیت مرزی ایالات متحده

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان