همه چیزم از رئال است؛ خانوادگی طرفدار مورینیوئیم

سرخیو رگیلون دو ماه پس از ترک رئال به صحبت در مورد باشگاه مادریدی پرداخت و گفت که هر چیزی دارد از رئال است.

سرخیو رگیلون محصول آکادمی فوتبال رئال است ولی تابستان ۲۰۱۹ با تصمیم باشگاه به صورت قرضی راهی سویا شد و با این تیم قهرمانی لیگ اروپا را هم جشن گرفت. تابستان امسال او به رئال بازگشت ولی زیدان به باشگاه اعلام کرد که بهتر است رگیلون به تیمی دیگر برود.

در نهایت او با قراردادی قطعی ولی با بند بازگشت به تاتنهام واگذار شد. رئال تا دو سال می تواند رگیلون را با پرداخت مبلغی برگرداند.

رگیلون در مصاحبه جدید خود و در مورد رئال گفت:« رسیدن از تیم های پایه رئال به تیم اول، خیلی خیلی سخت است. در رئال بهترین های دنیا بازی می کنند و شما باید به خودتان ایمان کامل داشته باشید و به قدری خوب کار کنید که بتوانید به تیم اول برسید. در این راه البته نقش شانس را هم از یاد نبرید. رئال باشگاهی است که من در آن شکل گرفتم و همه چیزم را از این باشگاه دارم. بدون رئال رسیدن به چنین سطحی ممکن نمی شود. جدایی از رئال برایم سخت و دشوار بود ولی لحظه ای رسید که باید مسیرم را عوض می کردم و معتقدم تصمیم درستی گرفتم. دور شدن از شهر و خانواده همیشه سخت است ولی لیگ برتر برایم لیگی مناسب است و در تاتنهام می توانم به پیشرفتم ادامه دهم.»

مورینیو:« وقتی در تیم های پایه رئال بودم و سنم خیلی پایین بود، مورینیو هدایت رئال را برعهده داشت. هرگز فرصت ملاقات با او را پیدا نکردم ولی خاطرات خیلی خوبی از او داریم و من و خانواده ام همگی هوادار او هستیم. او یک مربی باکلاس جهانی است. یک مربی خاص. حضور او در تاتنهام در تصمیمم برای پیوستن به این باشگاه کاملا تاثیرگذار بود. پیشنهادات زیادی داشتم ولی وقتی پیشنهاد تاتنهام رسید، انتخاب کار ساده ای بود.»

  Power Up: Democrats debate rights of felons to vote

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان